Opitz Tannhelsesenter AS

Telefonnummer56 33 57 5056 33 57 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Smålonane 2 5353 Straume
Opitz Tannhelsesenter AS holder til i Fjell

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Opitz Tannhelsesenter AS

Min fast tannlege

Tannlege: Johannes Opitz Skrevet

Får ikke bedre oppfølging av noen tannlege noenplasser. Johannes (Jossi) er verdens mest behagelige og dyktige tannlege (professor). Han har bidratt til 20 aar med god tannhelse uten hull. Alltid behagelig!

Dårlig kvalitet

Tannlege: Johannes Opitz Skrevet

Strålende fornøyd både med behandling og resultat - enn så lenge.... MEN fik opplyst at fasetter skulle holde i ca 20 år. Vel, i løpet av 12 år hadde jeg fått påsatt fasetter tre ganger. Og alltid til full pris, ikke snakk om reklamasjon her. Det ble nok for dyrt for meg i lengden. Skiftet tannlege og fikk laget nye kroner. Heldigvis sitter de fast :)

Fantastik Tannlege!

Tannlege: Daniel Opitz Skrevet

Den mest behagelige og omsorgsfulle tannlegen du kan tenke deg! All skrekk kurert!
Anbefales på det sterkeste!

Best i Hordaland?

Tannlege: Daniel Opitz Skrevet

Har periodevis brukt Daniel i 25 år. Langt å reise, men er det noe spesielt så er det han jeg stoler mest på. En pioner som alltid velger det beste av materialer på markedet, er stolt over yrket og praksisen og gjør grundig arbeid. Vennlig og gir god informasjon.

En topp fagmann

Min erfaring:
Usedvanlig forsiktig og pasientvennlig tannlege - her kan du glemme alt av tannlegeskrekk. Topp utstyr, god veiledning, og kvaliteten på arbeidet er førsteklasses.
Kan anbefales :-)