Opitz Tannhelsesenter AS

Smålonane 2 5353 Straume
Opitz Tannhelsesenter AS holder til i Øygarden

Siste vurderinger av Opitz Tannhelsesenter AS

Meget dyktig og kunnskapsrik tannlege

Tannlege: Daniel Opitz Skrevet

Jeg anbefaler tannlege Daniel Opitz på det sterkeste. Han er trivelig, hyggelig og fagelig meget dyktig samt ekstremt opptatt av at du som pasient skal ha det så bra som overhodet mulig under behandlingen. Prisene er det ikke noe å si på. lokalene er også trivelige og innbydende. Jeg anbefaler tannlege Opitz på det varmeste- du finner ikke dyktigere tannlege,

Anbefales på det sterkeste

Tannlege: Johannes Opitz Skrevet

Har dessverre hatt mange tannlege besøk gjennom årene. Har aldri følt behovet for å skryte noen opp i skyene før nå. Ble tatt varmt i mot, det gikk raskt og resultatet ble bra. Jeg hadde brukket en fortann, så lettelsen var stor når det kunne ordnes raskt. Det var også rimeligere enn forventet. Det er topp utstyr og fokus på å skape omgivelser som får kunder til å slappe av. Strategien fungerer! Om du har litt reisevei som meg, så kan jeg forsikre om at det er verdt bryderiet. Fikk selv anbefalt tannlegen av en svært fornøyd fast kunde. Terningkast 6 :)

Flår kundene

Tannlege: Daniel Opitz Skrevet

13000 for å skifte 2 fyllinger! Det var liksom ikke snakk om å bruke noe annet enn porselen, og følte jeg måtte ta det dyreste alternativet for å unngå å måtte komme tilbake. Dessverre var dette eneste tannlegen som kunne ta imot meg akutt, og jeg kan trygt si at jeg aldri går tilbake dit. De flår kundene sine

Min fast tannlege

Tannlege: Johannes Opitz Skrevet

Får ikke bedre oppfølging av noen tannlege noenplasser. Johannes (Jossi) er verdens mest behagelige og dyktige tannlege (professor). Han har bidratt til 20 aar med god tannhelse uten hull. Alltid behagelig!

Dårlig kvalitet

Tannlege: Johannes Opitz Skrevet

Strålende fornøyd både med behandling og resultat - enn så lenge.... MEN fik opplyst at fasetter skulle holde i ca 20 år. Vel, i løpet av 12 år hadde jeg fått påsatt fasetter tre ganger. Og alltid til full pris, ikke snakk om reklamasjon her. Det ble nok for dyrt for meg i lengden. Skiftet tannlege og fikk laget nye kroner. Heldigvis sitter de fast :)