Profilbilde av tannlege Geir Olsen

Geir Olsen

Profilbilde av tannlege Geir Olsen

Om

Geir har jobbet som tannlege i over 30 år og er opptatt av å holde seg oppdatert på de nyeste innovasjonene innen tannbehandling. Han og hans team reiser flere ganger i året på kurs både i Norge og internasjonalt for å sikre at de alltid gir pasientene den beste mulige behandlingen. Geir har spesialisert seg på å behandle pasienter med tannlegeskrekk og er en av Norges fremste spesialister på område. Han har oppnådd svært gode resultater med NLP (nevrolingvistisk programmering).

Autorisasjon (1984)

Tannami Telefonnummer66 98 38 8066 98 38 ... Nettsted
Olav Brunborgsvei 4 1396 Billingstad

Bestill time
Geir Olsen er tannlege i Asker

Siste vurderinger av Geir Olsen

Geir gjør at jeg går til tannlegen

Klinikk: Tannami Skrevet

Geir, kan sitt yrke til fingerspissene. Han er meget rolig, stresser ikke og får deg til å slappe av. Han har også kurert min mange årig tannlegeskrekk.

Den beste tannlegen

Veldig fornøyd. 😊
Kunnskapsrik og dyktig
Serviceinnstilt og behagelig, blid.😀
Empatisk, rolig, servic instillt.

Veldig uomtenksom og hardhendt

Klinikk: Tannami Skrevet

Var hos denne tannlegen for et par år siden. Jeg skulle på konsultasjon og rense tennene for tannstein og misfarging. Jeg hadde et hull i visdomstannen min og når Geir skulle sjekke tannen så pirket han veldig hardt inn i tannen og jeg skrek av at det gjorde utrolig vondt. Hans respons var: så så, det går bra og satte meg på plass og gikk videre med tannsjekket. Han var også veldig hardhendt med tannsteinfjerningen - traff ofte tannkjøttet og fikk masse rester i munnen! Anbefales virkelig ikke!

Kjempe bra :-)

Klinikk: Tannami Skrevet

Veldig kunnskapsrik og hyggelig tannlege. Moderne lokaler, bra tilgjengelighet og hyggelig personale. Anbefales!!

Skygg banen

Klinikk: Tannami Skrevet

Hyggelig, blid og pratsom. Litt for mye. Burde heller fokusert på jobben han tar seg (godt) betalt for. Jeg hadde to rotfyllinger hos ham. Elendig arbeid. Holdt ca et år. Så bra ut, men på den ene falt alt av, og på den andre begynte det å "lekke" fra fyllingen. Så knakk tannen i to (vertikalt). Merkelig nok skjedde disse hendelsene med få dagers mellomrom. Burde selvsagt reklamert. Men lar ikke den mannen komme i nærheten av mine tenner igjen.