Geir Olsen

Geir Olsen er tannlege i Asker

Siste vurderinger av Geir Olsen

Veldig bra tannlege

Klinikk: Tannami Skrevet

Jeg har alltid hatt mange problemer med tennene mine, og Geir Olsen er den beste tannlegen jeg har hatt. Trivelig fyr med moderne utstyr som alltid forklarer grundig hva han driver med. Jeg fortsetter med ham, og har fått kontroll på min vanskelige tanngard.

Fullstendig useriøs

Klinikk: Tannami Skrevet

Har første konsultasjon fordi jeg ønsket en tannlege nærmere der jeg bor. Har mistet en fylling som han stapper inn så jeg får rester i hele munnen. Får pristilbud på 7500 kr for ny krone. Fyllingen faller ut et par timer senere og når jeg klager får jeg ingen forståelse. Fullstendig useriøst. Gammelt utstyr og elendig kundeservice.

En veldig blid og positiv tannlege

Klinikk: Tannami Skrevet

Alltid i godt humør og informerer bra, er rask og sikker.Har kompetanse på å lære opp barn til å puste riktig for å unngå regulering. Kan mye om kjeveleddsdysfunksjon. Lå i forkant av miljøet som nå endelig behandler kjeveleddsdysfunksjon (TMD) i Norge. Det er mye eksperimentelt arbeid. Kjenner til ALF-skinne ( Alternative Light-wired Functional). Anbefaler denne ved ustabilitet sideveis og setter inn skinne. Man føler seg alltid velkommen.