Geir Olsen

Tannami

Autorisasjon (1984)

Tannami Telefonnummer66 98 38 8066 98 38 ...
Olav Brunborgsvei 4 1396 Billingstad
Geir Olsen er tannlege i Asker

Siste vurderinger av Geir Olsen

Veldig uomtenksom og hardhendt

Klinikk: Tannami Skrevet

Var hos denne tannlegen for et par år siden. Jeg skulle på konsultasjon og rense tennene for tannstein og misfarging. Jeg hadde et hull i visdomstannen min og når Geir skulle sjekke tannen så pirket han veldig hardt inn i tannen og jeg skrek av at det gjorde utrolig vondt. Hans respons var: så så, det går bra og satte meg på plass og gikk videre med tannsjekket. Han var også veldig hardhendt med tannsteinfjerningen - traff ofte tannkjøttet og fikk masse rester i munnen! Anbefales virkelig ikke!

Kjempe bra :-)

Klinikk: Tannami Skrevet

Veldig kunnskapsrik og hyggelig tannlege. Moderne lokaler, bra tilgjengelighet og hyggelig personale. Anbefales!!

Skygg banen

Klinikk: Tannami Skrevet

Hyggelig, blid og pratsom. Litt for mye. Burde heller fokusert på jobben han tar seg (godt) betalt for. Jeg hadde to rotfyllinger hos ham. Elendig arbeid. Holdt ca et år. Så bra ut, men på den ene falt alt av, og på den andre begynte det å "lekke" fra fyllingen. Så knakk tannen i to (vertikalt). Merkelig nok skjedde disse hendelsene med få dagers mellomrom. Burde selvsagt reklamert. Men lar ikke den mannen komme i nærheten av mine tenner igjen.

Veldig bra tannlege

Klinikk: Tannami Skrevet

Jeg har alltid hatt mange problemer med tennene mine, og Geir Olsen er den beste tannlegen jeg har hatt. Trivelig fyr med moderne utstyr som alltid forklarer grundig hva han driver med. Jeg fortsetter med ham, og har fått kontroll på min vanskelige tanngard.

Fullstendig useriøs

Klinikk: Tannami Skrevet

Har første konsultasjon fordi jeg ønsket en tannlege nærmere der jeg bor. Har mistet en fylling som han stapper inn så jeg får rester i hele munnen. Får pristilbud på 7500 kr for ny krone. Fyllingen faller ut et par timer senere og når jeg klager får jeg ingen forståelse. Fullstendig useriøst. Gammelt utstyr og elendig kundeservice.