Gaute Kommedal

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Gaute Kommedal er tannlege i Stavanger

Siste vurderinger av Gaute Kommedal

Beste tannlegen jeg har møtt

Klinikk: Monialis AS Skrevet

Jeg og min mor går til denne tannlegen, han er perfekt for oss med tannlegeskrekk. Han bruker alltid nok bedøvelse og får oss til å føle oss ivaretatt og trygge. Lokalene er også lyse og fine, og de andre ansatte er utrolig hyggelige. Veldig proft.

Terningkast 6 - ingen over eller ved siden

Klinikk: Monialis AS Skrevet

Etter så mange år med så store plager at jeg gruet meg for å gå til tannlegen. Men Gaute og resten på kontoret er så rause, imøtekommende, flinke og opptatt av pasientens opplevelse. Det skal være så smertefritt som mulig og han har digital bedøvelse som går som en lek. Verdens beste tannlege! Som anbefales på det sterkeste! Favoritten

Meget bra!

Klinikk: Monialis AS Skrevet

Kommedal kan sine saker. Han var i godt humør og viste og forklarte på bildene. Meget serviceinnstilt.

Veldig fornøyd

Klinikk: Monialis AS Skrevet

Han har hjulpet meg med skjevstilling i bitt. Har også redusert mine plager med smerter og tinnitus.

Hyggeligste tannlegen i by'n

Klinikk: Monialis AS Skrevet

Gaute er utrolig hyggelig, og ser ingen begrensninger. Har du hull, fyller han det med plastikk. Har du feil bitt, regulerer han det også. Jeg er sikker på at han ikke sier nei til noen henvendelser. Pass bare på at han får gjøre det han er god til! Savner kanskje styrken i å kunne si at "dette kan andre bedre enn meg".