Ole Sigurd Visnes

Julsundvegen 2 6412 Molde

Siste vurderinger av Ole Sigurd Visnes

Beste tannlegen

Klinikk: Tannlegekontoret Molde Brygge Skrevet

Fantastisk flink, lyttende, kan faget sitt og veldig empatisk! Jeg har masse psykiske problemer, bla odontofobi, men hos Ole Sigurd føler jeg meg alltid ivaretatt!

Absolutt den beste!

Klinikk: Tannlegekontoret Molde Brygge Skrevet

Jeg hadde sånn til tannlegeskrekk at jeg pleide å besvime hos tannlegen, hvis jeg overhodet møtte opp til timen...
Å gå til tannlegen blir vel aldri en nytelse, men nå møter jeg opp og Ole Sigurd vet hvor redd jeg er, og tar hensyn til det.

Beste som finns!

Klinikk: Tannlegekontoret Molde Brygge Skrevet

Etter årevis med brutal behandling hos "gammeltypen" skoletannlege og andre hastverks tannleger, så var tannlegeskrekken fullendt. Første gangen jeg kom til Ole så hadde jeg svinhøy puls og kaldsvetta som bare det! Men han er så rolig og behagelig i sitt vesen, og tar så mye hensyn og sørger for at jeg vet hva han skal gjøre, og tar pauser ofte for å sjekke at alt er ok og evt snakke om det hvis ikke ok. Nå etter 5 år så føler jeg faktisk at pulsen roer seg når jeg kommer inn døra, vet at jeg vil møte et mildt, behagelig, trygt og rolig smilende menneske

Uten Ole Sigurd Visnes hadde jeg vært tannløs!

Klinikk: Tannlegekontoret Molde Brygge Skrevet

På grunn av brutal behandling av tannleger i min barndom, fikk jeg grusom tannlegeskrekk. Jeg hadde ikke vært hos tannlege på over 20 år og hadde da en tann som knakk.
Ole Sigurd var roligheten selv og sørget for at jeg var rolig og trygg første gangen jeg var der. Han kalte meg inn til ny time og gav meg Flunipam som jeg skulle ta 30 min før jeg gikk inn. Etter det besøket, har han alltid sørget for å gi meg tablett 30 min før jeg skal inn.
Takk og lov, for Ole Sigurd!

Den beste tannlegen!

Klinikk: Tannlegekontoret Molde Brygge Skrevet

Jeg har slitt med tannlegeskrekk i hele mitt liv. Når jeg kom til denne tannlegen har han hjulpet meg med å kurere litt etter litt min skrekk. Dette er en tannlege som vet hva han driver med. Han viser stor interesse for at han er opptatt av tennene dine, og ikke pengene. Om han slutter så vil jeg slite med å finne en ny!