Anne-Karine Sørum

Autorisasjon (1980)

Anne-Karine Sørum Telefonnummer22 30 13 0322 30 13 ...
Haugerudsenter 1-7 0674 Oslo
Anne-Karine Sørum er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Anne-Karine Sørum

Topp.

Klinikk: Anne-Karine Sørum Skrevet

Har vært min tannlege siden 1988. Har bare godt å si om henne. Er vel over middels pysete når det gjelder tannlegen, - men fått har en forståelse rundt mitt behov for bedøvelse. Vil få anbefale på det varmeste!!

Faglig dyktig og omsorgsfull

Klinikk: Anne-Karine Sørum Skrevet

Hun er blid, hyggelig og utstråler trygghet. Hun har mye erfaring og utfører sitt arbeid profesjonelt. En tannlege jeg vil anbefale mennesker i alle aldre!

Dårlig inntrykk

Klinikk: Anne-Karine Sørum Skrevet

Jeg bestilte time etter anbefaling fra min familiemedlem. Jeg fikk time ca. en uke fram i tid. På tlf forklarte jeg problemstillingen og hun informerte meg allerede da at hun jobber redusert og satt opp en time midt på dagen. Jeg tok fri fra jobben den dagen fordi jeg forventet at jeg skulle få behandling.

Da jeg møtte til planlagt time sier hun til meg at hun ikke har kapasitet til å hjelpe meg, fordi jeg vil kanskje trenger tettere oppfølging enn det hun har kapasitet til. Jeg fikk ingen undersøkelse. Hun ga meg kontakt informasjon til en annen kollega og ba meg om å ta kontakt med henne.

Jeg ble så skuffet etter timen og det jeg ikke forstår er hvorfor hun satte opp en time i det hele tatt eller tok kontakt for å avlyse grunnet sine kapasitets utfordringer. Da hadde jeg sluppet å sammen en dag fri fra jobben og bestilt time hos noen som faktisk jobber 100% og/eller har bedre kapasitet.

En fornøyelse å gå til henne

Klinikk: Anne-Karine Sørum Skrevet

Du er kremen av alle tannlegene i hele verden. En fornøyelse å komme til deg. Reiser gjerne milevis for å komme i stolen din.

Veldig dyktig tannlege

Klinikk: Anne-Karine Sørum Skrevet

En veldig hyggelig og dyktig tannlege. Gir deg god oppfølging . For dem som har tannlegeskrekk er dette også den perfekte tannlege og gå til.