Heidi Dalåmo

Tlf: 73 91 13 13 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Heidi Dalåmo er tannlege i Stjørdal og Trondheim

1 vurdering

Siste vurderinger av Heidi Dalåmo

Kompetent, trevlig och ett proffs på anestesi (smärtbedövning).

Klinikk: Valentinlyst Tannlegekontor Skrevet

Som stor och stark svensk men med tandläkarrädsla och svår tandvärk hade jag förra veckan ångest när jag träffade tannlege Heidi Dalomå för en akutbehandling. Dessbättre visade det sig att jag hade stor flaks som fick kontakt med Hedi – hon gjorde en akut rensning av fyra rotkanaler i en kindtand (skall senare rotfyllas). Med sitt pedagogiska och trevliga bemötande ingav hon både lugn och förtroende. Med varsam hand gav hon anestesi (smärtbedövning) och de fyra sprutorna hade så god effekt att borrning och "rensning" gick nästan helt smärtfritt! När jag för många år sedan gjorde motsvarande ingrepp höll jag på att dö av smärta! Jag har därför t.o.m. dragit ur en tand på senare år för att jag inte ville uppleva samma smärta vid en rotfyllning igen. Heidi är ett proffs – jag hade önskat att hon kunde vara min ordinarie tannlege i Sverige men ni alla som har tandläkarrädsla här i Trøndelag - ta chansen och sök hennes hjälp!

Meget bra tannlege

Klinikk: Valentinlyst Tannlegekontor Skrevet

Tannlege med meget godt humør, som forklarer alt på en god måte og med et glimt i øyet. Gode og klare tilbakemeldinger på tannhygiene.

Meget bra

Klinikk: Valentinlyst Tannlegekontor Skrevet

Veldig profesjonell, god pedagog. Forklarer hva som gjøres og hvorfor. God til å kommunisere, hyggelig og morsom.