Valentinlyst Tannlegekontor

Valentinlyst Tannlegekontor holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Valentinlyst Tannlegekontor

Kjempeflink tannlege

Tannlege: Torben Olsen Skrevet

Utrolig dyktig tannlege og det var et veldig behagelig tannlegebesøk. Personalet var hyggelige og imøtekommende. Koselig kontor. Behandlingen ble utført smertefritt, noe jeg aldri har opplevd hos andre. Vil virkelig anbefale tannlege torben til alle som ønsker en flink og sympatisk tannlege.

Veldig flink tannlege

Tannlege: Torben Olsen Skrevet

Har nettopp byttet til tannlege Olsen, og det er det beste jeg har gjort i mitt liv. Rolig, trygg og veldig flink. Anbefales til alle som ønsker å ikke grue seg for å gå til tannlegen.

La til tusen kroner

Tannlege: Torben Olsen Skrevet

Hyggelig tannlege, og sikkert faglig flink, men når jeg ser over regningen har de lagt til tusen kroner i utgifter som synes urimelige. Når jeg etterspør hvorfor avsluttes kundeforholdet. Den åpenbare forklaringen er smittevern og man kan mistenke dårligere inntjening. Til tross for at dette er forståelig synes jeg at kunder bør varsles om slikt på forhånd.

Den aller beste!

Tannlege: Torben Olsen Skrevet

Torben er en fantastisk tannlege; rolig, pedagogisk, varm og imøtekommende. Meget dyktig i sitt fag er han også. Får alltid helt super behandling der, alle er så utrolig smilende og hyggelige! Torben anbefales på det sterkeste!

Den beste jeg har møtt.

Tannlege: Torben Olsen Skrevet

Har gått til masse tannlegekontor gjennom årene, og det har vært så som så. Olsen var beroligende, profesjonell og dyktig. Har fått gjort arbeide til en rimelig penge som andre tannleger mente jeg måtte til spesialister i Oslo for.
En takk til personalet som er utrolig imøtekommende og flinke.
Er strålende fornøyd og kan virkelig anbefale.