Bjørn Wilhelm Dymbe

Bjørn Wilhelm Dymbe er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Bjørn Wilhelm Dymbe

BEST I BYEN!

Heia Bjørn!
God, snill, flink, rimelig.
Jeg har tannlegeskrekk, men føler meg alltid trygg hos Bjørn.
Har tidligere fått inntrykk av at mange tannleger prøver å lure deg med å si at du behøver ditt og datt, og kanskje har et hull mer enn du egentlig har, men ikke Bjørn.
Anbefales på det varmeste

Kurerte min tannlegeskrekk

Klinikk: Bjørn Dymbe Skrevet

Har kviet meg i mange år for å få fikset en ødelagt tann. Smertene ble til slutt så store at jeg måtte dra. Dro til Bjørn som er veldig flink, rolig og rimelig i pris.

Veldig bra tannlege

Klinikk: Bjørn Dymbe Skrevet

Veldig god og rolig tannlege. En hyggelig mann som kan sine saker. Han er veldig flink til å forklare hva han skal gjøre, hvorfor han gjør det osv. noe som kan roe en nervøs pasient. Også veldig flink til smalltalk slik at du nesten glemmer at du er hos tannlegen. Kan heller ikke klage så mye på prisen i forhold til andre tannleger. Anbefales!

Kjempehyggelig og flink.a

Klinikk: Bjørn Dymbe Skrevet

Har gått hos han i flere 10talls år. Aldri vært misfornøyd. Jeg har nærmest tannlegeskrekk, men han er så rolig og behagelig og forteller meg hele tiden hva han skal gjør - om det kommer til å gjøre vondt osv. Så jeg blir så avslappet som det er mulig i den situasjonen. Kan anbefales. Har ingen planer om å bytte.

Fantastisk tannlege.

Klinikk: Bjørn Dymbe Skrevet

Flink, behagelig, rimelig og skaffer deg rask time. Hva mer kan man forlange? Bytter ham aldri ut frivillig. Kjenner meg veldig trygg på at jeg får riktig behandling til riktig pris. Det er ingen selvfølge hos tannleger.

Suveren tannlege

Klinikk: Bjørn Dymbe Skrevet

Dymbe er dyktig, yter svært god service, svarer og gir time raskt ved akutte behov. Alltid hyggelig og imøtekommende. Finner gode og effektive løsninger, og ligger lavt i pris. Sentral beliggenhet på Carl Berner, enkelt å komme til.

Fantastisk tannlege.

Klinikk: Bjørn Dymbe Skrevet

Har alltid fått god hjelp hos Bjørn, og har minsket tannlegeskrekken min her hos han. Veldig rimelig priser og koselig lokale, da jeg synes det er mer behagelig i små tannlegelokaler enn i store rom med stolen plassert i midten. Hyggelig tannlegesekretær også.
Føler meg trygg her. Går alltid tilbake.

Beste jeg noen gang har hatt!

Klinikk: Bjørn Dymbe Skrevet

Har ikke tannlegeskrekk når jeg er hos Bjørn, det sier litt. Veldig beroligende og super(!!!)flink. Anbefales virkelig!

Beste tannlege i byen!

Klinikk: Bjørn Dymbe Skrevet

Bjørn er uten tvil den beste tannlegen jeg har vært hos.
Imøtekommende, svært dyktig og effektiv!

Han er seriøs, behagelig og dyktig.

Klinikk: Bjørn Dymbe Skrevet

Jeg har brukt Bjørn Dymbe som tannlege i 34 år. Han er rimelig. Han er oppegående, faglig dyktig. Håper ikke han slutter. Kona hans jobber som tannlegeassistent. Meget behagelig dame.

Anbefales på det sterkeste!

Klinikk: Bjørn Dymbe Skrevet

Dyktig tannlege som forklarer nøye hva han gjør, og er svært rimelig på pris sammenlignet med hun jeg gikk til tidligere. Han er presis (ikke forsinket), og det er gode parkeringsmuligheter der. Kommer helt klart til å gå tilbake til Dymbe neste år!

Tannlegeskrekk kurert

Klinikk: Bjørn Dymbe Skrevet

Etter mange år med tannlegeskrekk ble jeg anbefalt Bjørn Dymbe når jeg til slutt bare måtte gå til en tannlege. Jeg fikk time raskt og tidlig på morgenen så jeg ikke skulle gå hele dagen og grue meg til timen. Når jeg kom ble jeg tatt imot på en veldig hyggelig måte og ikke noe "kjeft" for at jeg ikke hadde vært hos tannlegen på veldig lenge selv om det behøvdes. Kan nå ikke skjønne hvorfor jeg har gått og hatt tannlegeskrekk i mange år.

Lokalene og utstyret er kanskje ikke det nyeste og flotteste men hva gjør det når tannlegen er både veldig dyktig og hyggelig og prisene er lave?

Flink og proff men litt dyr?

Klinikk: Bjørn Dymbe Skrevet

Flink og profesjonell tannlege, men syns prisen var litt stiv. Tok bilde av tennene, rens og fylte et hull for 1000kr. Men vet ikke helt hva som er vanlig pris for dette.

dyktig

Klinikk: Bjørn Dymbe Skrevet

Bjørn Dymbe er en dyktig og erfaren tannlege.

Lokalene hans er ikke så nymoderne som andre tannlegekontorer. Verktøyene hans er absolutt tilstrekkelige, men jeg tror det sikkert finnes nyere versjoner. Lokalene virker for meg som en ombygget leilighet.

Jeg vil tro at han kan ta priser som er lavere grunnet lokalene, samt utstyret som benyttes.

Jeg vil absolutt benytte denne tannlegen igjen, og referere han videre til andre såfremt de ikke er jålete på lokaler og utstyr.

Utrolig flink tannlege

Klinikk: Bjørn Dymbe Skrevet

En tannlege som er hyggelig og flink.
Har betalt mye mer for mye mindre hos andre tannleger. Med Dymbe fikk jeg time rask og ble behandlet like rask. Det virker som at Bjørn bryr seg om dine tenner og vil hjelpe til. Håper at det er flere som han.
Veldig bra!!

Flink tannlege

Klinikk: Bjørn Dymbe Skrevet

Kommer rask til behandling. Får en meget god beskrivelse av hva som må gjøres. Virker som alt er mulig. Nøyaktig og effektiv,. Veldig fornøyd.

Profesjonell sympatisk og hyggelig

Klinikk: Bjørn Dymbe Skrevet

Alltid fornøyd han har laget mine ødelagte Cocoa cola til fine og hvite igjen 😄Takk Bjørn !

Veldig bra!

Klinikk: Bjørn Dymbe Skrevet

Hyggelig, dyktig, tilgjengelig- og med sympatiske priser.
God kompetanse også på områder som rotfylling, trekking av visdomstenner, oppbygging av ødelagte tenner. Anbefales!!

Kjempeflink

Klinikk: Bjørn Dymbe Skrevet

Utrolig flink tannlege som har gjort mye for meg. Mulighet for rask behandling hvis det er nødvendig. Kjempefornøyd med resultatet etter omfattende behandling.

LAvt prisnivå OG god behandling

Klinikk: Bjørn Dymbe Skrevet

Meget bra. Besøkte tannlege Dymbe hovedsaklig pga lavt prisnivå. Ble overrasket over god behandling og høy profesjonalitet helt på høyde med andre langt dyrere tannleger. Ikke noe fancy fixfaxeri med utstyr hentet fra sci-fi, men god behandling til meget god pris. Lave kostnader både ved tannrens og hull. Anbefales på det sterkeste.