Bjørn Wilhelm Dymbe

Autorisasjon (1983)

Bjørn Wilhelm Dymbe er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Bjørn Wilhelm Dymbe

Anbefales på det sterkeste!

Klinikk: Bjørn Dymbe Skrevet

Dyktig tannlege som forklarer nøye hva han gjør, og er svært rimelig på pris sammenlignet med hun jeg gikk til tidligere. Han er presis (ikke forsinket), og det er gode parkeringsmuligheter der. Kommer helt klart til å gå tilbake til Dymbe neste år!

Tannlegeskrekk kurert

Klinikk: Bjørn Dymbe Skrevet

Etter mange år med tannlegeskrekk ble jeg anbefalt Bjørn Dymbe når jeg til slutt bare måtte gå til en tannlege. Jeg fikk time raskt og tidlig på morgenen så jeg ikke skulle gå hele dagen og grue meg til timen. Når jeg kom ble jeg tatt imot på en veldig hyggelig måte og ikke noe "kjeft" for at jeg ikke hadde vært hos tannlegen på veldig lenge selv om det behøvdes. Kan nå ikke skjønne hvorfor jeg har gått og hatt tannlegeskrekk i mange år.

Lokalene og utstyret er kanskje ikke det nyeste og flotteste men hva gjør det når tannlegen er både veldig dyktig og hyggelig og prisene er lave?

Flink og proff men litt dyr?

Klinikk: Bjørn Dymbe Skrevet

Flink og profesjonell tannlege, men syns prisen var litt stiv. Tok bilde av tennene, rens og fylte et hull for 1000kr. Men vet ikke helt hva som er vanlig pris for dette.

dyktig

Klinikk: Bjørn Dymbe Skrevet

Bjørn Dymbe er en dyktig og erfaren tannlege.

Lokalene hans er ikke så nymoderne som andre tannlegekontorer. Verktøyene hans er absolutt tilstrekkelige, men jeg tror det sikkert finnes nyere versjoner. Lokalene virker for meg som en ombygget leilighet.

Jeg vil tro at han kan ta priser som er lavere grunnet lokalene, samt utstyret som benyttes.

Jeg vil absolutt benytte denne tannlegen igjen, og referere han videre til andre såfremt de ikke er jålete på lokaler og utstyr.

Utrolig flink tannlege

Klinikk: Bjørn Dymbe Skrevet

En tannlege som er hyggelig og flink.
Har betalt mye mer for mye mindre hos andre tannleger. Med Dymbe fikk jeg time rask og ble behandlet like rask. Det virker som at Bjørn bryr seg om dine tenner og vil hjelpe til. Håper at det er flere som han.
Veldig bra!!