Edgar Hundsnes

Sandviksveien 110 5035 Bergen
Tlf: 55 39 24 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Edgar Hundsnes er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Edgar Hundsnes

Topp service og utmerket behandling. Absolutt å anbefale.

Klinikk: Sandviken Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har vært pasient ved Sandviken Tannlegesenter AS i over 25 år. Flinke og behagelige tannleger og veldig hyggelig tannhelsesekretærer. Det er en fornøyelse å gå til tannlege der. Sandviken Tannlegesenter AS kan anbefales på det varmeste.

Topp service og faglig god

Klinikk: Sandviken Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har hatt gleden av å være pasient ved Sandviken Tannlegesenter gjennom mange år. Det er en fryd. å komme der. Alle er hyggelige og serviceinnstilte. Behandlingen er god og ikke minst smertefri.
Mitt inntrykk er kvalitet i alle ledd. Kanskje ikke byens billigste tannlege, men man får absolutt valuta for pengene. Det er kun en ting å si: Sandviken Tannlegesenter kan anbefales på det sterkeste.

Meget god service

Klinikk: Sandviken Tannlegesenter AS Skrevet

Kjapp og effektiv, høyt servicenivå på alle i bedriften. Anbefaler klinikken på det varmeste. Lett tilgjengelige.

Fagleg dyktig og vennleg tannlege!

Klinikk: Sandviken Tannlegesenter AS Skrevet

Etter å ha vore pasient hos Sandviken Tannlegesenter i to år er eg svært nøgd med behandlinga og servicen eg har fått. Alt personell er imøtekommande og i godt humør. Dei tar hensyn til kva eg ynskjer, og legg fram ulike behandlingsalternativ på ein fin og ryddig måte. Punktligheten har eg heller ingenting å utsetje på, og ved akutte tilfelle har dei hatt tid til meg. Alt i alt eit supert tannlegesenter som eg kan anbefale på det sterkaste!

Sandviken Tannlegesenter AS - med pasienten i fokus

Klinikk: Sandviken Tannlegesenter AS Skrevet

Etter å ha lest innlegget datert 24. juli 2015 sitter jeg igjen med følelsen av at denne personen må ha hatt en dårlig dag. For min del kan jeg opplyse at hele familien nå benytter Sandviken Tannlegesenter AS og er veldig godt fornøyd både med det åndelige og det materielle. Personalet er veldig imøtekommende og ikke minst, de har glimt i øyet. All honnør til dem alle.

Uforståelig om Sandviken Tannlegesenter

Klinikk: Sandviken Tannlegesenter AS Skrevet

Leste tilfeldigvis et underlig innlegg om Sandviken Tannlegesenter, og synes ikke det bør stå ukommentert.
Etter i en årrekke vært pasienter ved ovennevne tannlegeklinikk, har min samboer (som Edgar Hundsnes var sentral i å kurere for "tannlegeskrekk"), har vi fått behandling for alt fra normalt tannettersyn til kompliserte, langvarige prosjekter.
Vi har meget vanskelig for å kjenne oss igjen i den merkelige, ondskapsfulle(?), usakelige "kritikken" av tannlege Hundsnes, hans sønn og resten av personalet.
Våre erfaringer er udelt positive, vi har alltid følt oss høflig, lyttende og empatisk mottatt og behandlet av samtlige vi har hatt kontakt med på Sandviken Tannlegesenter. Teknisk sett er det noe av det beste har opplevd i inn- eller utland, og oppfølgningen har vært meget god, uansett størrelse eller art behandling.
Et ikke uvesentlig poeng: Man blir nesten alltid mottatt til avtalt tid, med lite venteromskjedsomhet.
Vedr innlegget skrevet 24.07, med termer og påstander det hadde vært mer naturlig å ta opp med tannlegen selv enn å legge dem ut på nettet, og således både demonstrere ignorans innen psykologi og vanlig adferd i tillegg til tydelig ønske om å skade bedriftens omdømme, finner jeg dette patetisk. Håper ikke noen lar seg forlede eller skremme av slikt erkesludder!

Mangler emosjonell intelligens

Klinikk: Sandviken Tannlegesenter AS Skrevet

Familiebedrift. Både far og sønn er flinke tannleger akademisk sett, men de passer ikke til å jobbe med mennesker. De virker ikke å ha emosjonell eller sosial intelligens. Herskerteknikkene regjerer. Synes at folk som skal jobbe så tett med mennesker som tannleger gjør, også skulle hatt kunnskap om mennesker. De er krasse.