Sandviken Tannlegesenter AS

Sandviken Tannlegesenter AS holder til i Bergen

Siste vurderinger av Sandviken Tannlegesenter AS

Utmerket og imponerende!

Tannlege: Fredrik Hundsnes Skrevet

Gikk hit fordi min mann er strålende fornøyd med Edgar Hundsnes som sin tannlege. Edgar var imidlertid på ferie for øyeblikket, men sønnen Fredrik hadde ledig time. Utrolig behagelig og trygg atmosfære på dette tannlegesenteret. Hyggelige, smilende assistenter. Kort ventetid. Fredrik er meget dyktig, omtenksom, profesjonell og jovial. Han forklarer deg gjennom alt, noe som er veldig betryggende. Jeg måtte trekke en visdomstann, men har aldri opplevd maken hos noen tannlege før. Smertefritt fra første sekund, kjente ingenting når bedøvelsen ble satt. Synes det er utrolig vondt til vanlig. Det tok overraskende kort tid før tannen var ute! Raskt og smertefritt. Neste behandling gikk like strålende. Veldig fornøyd med resultatet. Følte meg alt i alt meget trygg og godt ivaretatt. Før gruet jeg meg til å gå til tannlegen, nå er ikke det ett problem lenger. Tusen takk Fredrik/Sandviken Tannlegesenter. Dere er suverene og jeg anbefaler dere på det absolutt varmeste!

Utrolig dyktig

Tannlege: Fredrik Hundsnes Skrevet

Har dessverre vært hos mange tannleger den siste tiden. Opplevelsen hos Fredrik og Sandviken tannlegesenter var meget positiv. Dyktig og flink å fortelle hva han gjør og hvorfor. For en med tannlegeskrekk er dette et must.
Anbefales på det sterkeste.

Utmerket tannlege

Tannlege: Fredrik Hundsnes Skrevet

Jeg har vært pasient hos Fredrik Hundsnes i fire år, og er like fornøyd hver gang. Han er en ekstremt dyktig og hyggelig tannlege.

Flink og behagelig tannlege.

Tannlege: Fredrik Hundsnes Skrevet

Fredrik er en flink og behagelig tannlege. Han forklarer godt og er opptatt av av av at pasienten skal ha det bra.

Tannlege assistentene som jobber på Sandviken tannlegesenter er veldig smilende og hyggelige.

Meget fornøyd.

Topp service og utmerket behandling. Absolutt å anbefale.

Tannlege: Edgar Hundsnes Skrevet

Jeg har vært pasient ved Sandviken Tannlegesenter AS i over 25 år. Flinke og behagelige tannleger og veldig hyggelig tannhelsesekretærer. Det er en fornøyelse å gå til tannlege der. Sandviken Tannlegesenter AS kan anbefales på det varmeste.