Sandviken Tannlegesenter AS

Telefonnummer55 39 24 5055 39 24 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sandviksveien 110 5035 Bergen
Sandviken Tannlegesenter AS holder til i Bergen

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Sandviken Tannlegesenter AS

Utrolig dyktig

Tannlege: Fredrik Hundsnes Skrevet

Har dessverre vært hos mange tannleger den siste tiden. Opplevelsen hos Fredrik og Sandviken tannlegesenter var meget positiv. Dyktig og flink å fortelle hva han gjør og hvorfor. For en med tannlegeskrekk er dette et must.
Anbefales på det sterkeste.

Utmerket tannlege

Tannlege: Fredrik Hundsnes Skrevet

Jeg har vært pasient hos Fredrik Hundsnes i fire år, og er like fornøyd hver gang. Han er en ekstremt dyktig og hyggelig tannlege.

Flink og behagelig tannlege.

Tannlege: Fredrik Hundsnes Skrevet

Fredrik er en flink og behagelig tannlege. Han forklarer godt og er opptatt av av av at pasienten skal ha det bra.

Tannlege assistentene som jobber på Sandviken tannlegesenter er veldig smilende og hyggelige.

Meget fornøyd.

Topp service og utmerket behandling. Absolutt å anbefale.

Tannlege: Edgar Hundsnes Skrevet

Jeg har vært pasient ved Sandviken Tannlegesenter AS i over 25 år. Flinke og behagelige tannleger og veldig hyggelig tannhelsesekretærer. Det er en fornøyelse å gå til tannlege der. Sandviken Tannlegesenter AS kan anbefales på det varmeste.

Topp service og faglig god

Tannlege: Edgar Hundsnes Skrevet

Jeg har hatt gleden av å være pasient ved Sandviken Tannlegesenter gjennom mange år. Det er en fryd. å komme der. Alle er hyggelige og serviceinnstilte. Behandlingen er god og ikke minst smertefri.
Mitt inntrykk er kvalitet i alle ledd. Kanskje ikke byens billigste tannlege, men man får absolutt valuta for pengene. Det er kun en ting å si: Sandviken Tannlegesenter kan anbefales på det sterkeste.