Temoor Ilyas

Autorisasjon (2012)

Odontia godetenner Telefonnummer22 20 43 8122 20 43 ...
C.J.Hambros Plass 7 0164 Oslo
Temoor Ilyas er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Temoor Ilyas

beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Odontia godetenner Skrevet

Kan bare tilslutte meg alle de andre positive tilbakemeldinger her på siden!
Jeg kom til han for to år siden med svært dårlige opplevelser fra tidligere tannleger og en god porsjon tannlegeskrekk, men han er så omtenksom og blid og hyggelig og sørger for at al behandling skjer etter mitt tempo, og jeg kan bare si at jeg ikke lenger gruer meg på samme måte for å gå til tannlegen.
Jeg har KUN opplevd god behandling og en trygg følelse av at jeg blir spurt og veiledt på en måte som kjennes riktig.
Anbefaler Temoor Ilyas på det kraftigste!

Glimrende tannlege

Klinikk: Odontia godetenner Skrevet

Er i utgangspunktet litt skeptisk til så billige tannleger, men dette var en super tannlege, ingen overbehandling og glimrende resultat.

Desidert den beste tannlegen.

Klinikk: Odontia godetenner Skrevet

Tannlege Temoor llyas ble anbefalt til meg via en bekjent. Han hadde bare positive formeninger om Dr Ilyas. Mitt inntrykk er at han er desidert den hyggeligste, omtenksomme og dyktigste tannlegen jeg har noen gang har vært hos. Utrolig profesjonell og løsningsorientert tannlege som vil det beste for kunden. Har en del dårlige erfaringer fra diverse andre tannleger, men tannlege Temoor Ilyas anbefaler jeg på det sterkeste!

Ser frem til neste tannlege time, takk for en fantastisk behandling Temoor Ilyas :)

Fantastisk flink

Klinikk: Odontia godetenner Skrevet

Vært hos Temoor Ilyas 2 ganger nå og er strålende fornøyd. Alltid blid og hyggelig og svært omtenksom. Litt tannlegeskrekk og har aldri opplevd lignende til god behandling. Smertefritt og meget bra! Anbefales på det varmeste til alle !

En sann glede å være passient

Klinikk: Odontia godetenner Skrevet

Dyktig, informativ og fornuftig. Her får man ikke tannlegeskrekk, men lyst til å gå til tannlegen.

Er åpen om vurderingene han tar før og under behandlingen, og lar deg være med å tilpasse behandlingen.
Og på toppen av dette er han en hyggelig og imøtekommende person!