Temoor Ilyas

C.J.Hambros Plass 7 0164 Oslo

Siste vurderinger av Temoor Ilyas

Glimrende tannlege

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Er i utgangspunktet litt skeptisk til så billige tannleger, men dette var en super tannlege, ingen overbehandling og glimrende resultat.

Desidert den beste tannlegen.

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Tannlege Temoor llyas ble anbefalt til meg via en bekjent. Han hadde bare positive formeninger om Dr Ilyas. Mitt inntrykk er at han er desidert den hyggeligste, omtenksomme og dyktigste tannlegen jeg har noen gang har vært hos. Utrolig profesjonell og løsningsorientert tannlege som vil det beste for kunden. Har en del dårlige erfaringer fra diverse andre tannleger, men tannlege Temoor Ilyas anbefaler jeg på det sterkeste!

Ser frem til neste tannlege time, takk for en fantastisk behandling Temoor Ilyas :)

Fantastisk flink

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Vært hos Temoor Ilyas 2 ganger nå og er strålende fornøyd. Alltid blid og hyggelig og svært omtenksom. Litt tannlegeskrekk og har aldri opplevd lignende til god behandling. Smertefritt og meget bra! Anbefales på det varmeste til alle !

En sann glede å være passient

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Dyktig, informativ og fornuftig. Her får man ikke tannlegeskrekk, men lyst til å gå til tannlegen.

Er åpen om vurderingene han tar før og under behandlingen, og lar deg være med å tilpasse behandlingen.
Og på toppen av dette er han en hyggelig og imøtekommende person!

Meget profesjonell og behagelig

Klinikk: godetenner*as Skrevet

En ren rutinesjekk, samt en liten fylling ble utført på en effektiv og særs behagelig måte.
Imøtekommende, meget serviceminded og kunnskapsrik beskriver denne tannlegen best.