Temoor Ilyas
Mann, 38 år
Temoor er flink og behagelig tannlege. Forsikrer seg alltid om det går bra. Kan alltid stoppe om det er nødvendig å ta pause under behandling. Jeg har blitt mindre redd for å gå til tannlegen som årene som har gått. Takket være Temoor.
Utrolig flink og behagelig . Alltid veldig fornøyd. Alltid presis og kunnskapsrik . Anbefales på det sterkeste
Utrolig hyggelig og dyktig. Har tidligere hatt tannlegeskrekk, men nå gleder jeg meg nesten til å dra til tannlegen. Han er veldig netthendt, setter bedøvelser som en gud og tar seg alltid tid til å forsikre seg om at det går bra med deg.
Jeg har gjort mye hos ham gjennom flere år og har aldri hatt noe å klage på.
Veldig hyggelig tannlege. Alltid imøtekommende og lytter til pasientene sine. Han er også dyktig og forklarer alt på en enkel måte å forstå.
Temoor er en veldig hyggelig og imøtekommende tannlege. Han fremstår også som veldig faglig flink! Føler meg trygg på vurderingene hans.
Vis flere...