Temoor Ilyas

Autorisasjon (2012)

Odontia godetenner Telefonnummer22 20 43 8122 20 43 ...
C.J.Hambros Plass 7 0164 Oslo
Temoor Ilyas er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Temoor Ilyas

Meget bra!

Klinikk: Odontia godetenner Skrevet

Temoor er en veldig hyggelig og imøtekommende tannlege. Han fremstår også som veldig faglig flink! Føler meg trygg på vurderingene hans.

Den beste tannlegen!

Klinikk: Odontia godetenner Skrevet

Temoor er virkelig den beste tannlegen jeg har vært borti. Jeg opplever han som en som bryr seg om pasienten. Og han er ekstremt dyktig i sitt fag. Jeg fikk bygd på flere tenner med kompositt, og har endelig fått selvtilliten min tilbake! Ønsker og komme tilbake uansett behandling i fremtiden, det sier litt om hvor dyktig han er!

Superfornøyd med Temoor Ilyas

Klinikk: Odontia godetenner Skrevet

Hver gang jeg har time hos Temoor, får jeg førsteklasses behandling. Han tar seg tid, forklarer godt og lytter og tar hensyn til mine ønsker. Her er det gjensidig respekt hele veien.

Etter brutale opplevelser hos skoletannlegen i barndommen, var det veldig godt å komme hit.

Anbefaler han varmt!

Veldig dyktig tannlege!

Klinikk: Odontia godetenner Skrevet

Veldig dyktig tannlege! Har anbefalt denne tannlegen til både familie, venner og bekjente. Det er ikke ubehagelig å gå til tannlege hos denne tannlegen. I tillegg til å være en dyktig tannlege, er han god på pasientkontakt. Han er veldig flink på kommunikasjon, og man føler seg trygg som pasient.

Dyktig og nøye tannlege

Klinikk: Odontia godetenner Skrevet

Temoor er en svært dyktig tannlege. Han er nøye i arbeidet sitt. Det er svært beroligende å sitte i stolen hos han, da han alltid forklarer hva han gjør, og er åpen om hva han tenker om tilstanden til dine tenner.
Han gir gode råd, men gir deg god åpning til å tenke gjennom, slik at du ikke føler deg presset til en behandling du egentlig ikke ønsket. Her får du høre alle sider av saken, slik at du selv kan ta den beste avgjørelsen for din tannhelse.

Vær oppmerksom på at Temoor er glad i å prate, og du må gjerne svare på spørsmål med diverse tannlegeutstyr i munnen. Jeg synes det bare er hyggelig, men kan være noen som foretrekker mindre prat.