Temoor Ilyas

Temoor Ilyas er tannlege i Oslo og Nord-Fron

Siste vurderinger av Temoor Ilyas

Superfornøyd med Temoor Ilyas

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Hver gang jeg har time hos Temoor, får jeg førsteklasses behandling. Han tar seg tid, forklarer godt og lytter og tar hensyn til mine ønsker. Her er det gjensidig respekt hele veien.

Etter brutale opplevelser hos skoletannlegen i barndommen, var det veldig godt å komme hit.

Anbefaler han varmt!

Veldig dyktig tannlege!

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Veldig dyktig tannlege! Har anbefalt denne tannlegen til både familie, venner og bekjente. Det er ikke ubehagelig å gå til tannlege hos denne tannlegen. I tillegg til å være en dyktig tannlege, er han god på pasientkontakt. Han er veldig flink på kommunikasjon, og man føler seg trygg som pasient.

Dyktig og nøye tannlege

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Temoor er en svært dyktig tannlege. Han er nøye i arbeidet sitt. Det er svært beroligende å sitte i stolen hos han, da han alltid forklarer hva han gjør, og er åpen om hva han tenker om tilstanden til dine tenner.
Han gir gode råd, men gir deg god åpning til å tenke gjennom, slik at du ikke føler deg presset til en behandling du egentlig ikke ønsket. Her får du høre alle sider av saken, slik at du selv kan ta den beste avgjørelsen for din tannhelse.

Vær oppmerksom på at Temoor er glad i å prate, og du må gjerne svare på spørsmål med diverse tannlegeutstyr i munnen. Jeg synes det bare er hyggelig, men kan være noen som foretrekker mindre prat.

beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Kan bare tilslutte meg alle de andre positive tilbakemeldinger her på siden!
Jeg kom til han for to år siden med svært dårlige opplevelser fra tidligere tannleger og en god porsjon tannlegeskrekk, men han er så omtenksom og blid og hyggelig og sørger for at al behandling skjer etter mitt tempo, og jeg kan bare si at jeg ikke lenger gruer meg på samme måte for å gå til tannlegen.
Jeg har KUN opplevd god behandling og en trygg følelse av at jeg blir spurt og veiledt på en måte som kjennes riktig.
Anbefaler Temoor Ilyas på det kraftigste!

Glimrende tannlege

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Er i utgangspunktet litt skeptisk til så billige tannleger, men dette var en super tannlege, ingen overbehandling og glimrende resultat.