Tannlegegården Åmot

Tannlegegården Åmot holder til i Modum

Siste vurderinger av Tannlegegården Åmot

Dyktig

Tannlege: Muayad Khalid Ali Skrevet

Har gått til Muayad flere ganger nå. Både for å ordne opp i hull, trekking av en skadet tann og to visdomstenner. Jeg er litt nervøs for spesielt trekking, noe han tar veldig hensyn til.

Opplever han som dyktig, forståelsesfull, menneskelig og profesjonell.

Han har blitt min faste tannlege! MEGET fornøyd!

Den beste tannlegen!

Tannlege: Muayad Khalid Ali Skrevet

Fantastisk tannlege! Viser omsorg, trygghet og er svært dyktig. 10/10!

Føler seg alltid ivaretatt, er folkelig og gir god informasjon før og etter behandling om hva som skal skje og veien videre. Gir også gode råd om relevant egenpleie.

veldig flink

Tannlege: Muayad Khalid Ali Skrevet

Jeg var veldig fornøyd med behandlingen, de gangene jeg var hos tannlegen fikk jeg riktige info, og godt forklaring.

En fantastisk tannlege.

Tannlege: Muayad Khalid Ali Skrevet

Mitt første med denne tannlegen, var da jeg måtte ha en rask time. Timen var en meget positiv opplevelse. Etter dette besøket, ble han min faste tannlege. Siden jeg har en del problemer med tennene, har det blitt noen besøk. Jeg opplever han lyttende, forklarende på en positiv måte , faglig dyktig og forutsigbar. Jeg vet alltid hva neste tannlegebesøk vil koste.
For min del er det viktig at jeg selv jobber med et godt renhold. Noe som jeg aldri har opplevd før, er at han gir positive tilbakemeldinger.
Jeg er meget fornøyd!!

Super og effektiv

Tannlege: Zoran Jakovljevic Skrevet

Trygt miljø, behagelig tannlege med glimt i øyet. Meget fornøyd! Nøye og rask. Anbefales på det varmeste!