Hans Peter Flaten

Karl Johans Gate 13 0154 Oslo

Siste vurderinger av Hans Peter Flaten

God og rimelig tannlege

Klinikk: Hans Petter Flaten Skrevet

Jeg har brukt Flaten i 30 år og har bare positivt å si om ham.

Jeg er forsiktig med tennene selv og de eneste større tingene han har gjort er å bytte ut amalgamplomber, rotfylle tenner og rette opp fadeser som er gjort i skoletannpleien. Dette har fungert veldig greit og inngrepene er kommunisert til meg på en profesjonell måte. Jeg prøver å klare meg uten bedøvelse og han gjør det han skal uten å utsette meg for unødig smerte.

Han henviste meg til en topp spesialist da jeg fjernet visdomstenner ved kirugisk inngrep på 80-tallet.

Han begynner kl. 7 og det er aldri noe problem å få time fort hvis det skulle oppstå noe akutt.

Anbefales!

Rimlig men,..

Klinikk: Hans Petter Flaten Skrevet

Har gått til Flaten fast i mange år. Hyggelig kar med rimelige priser, men...
Jeg har byttet tannlege og her har jeg fått mange overraskelser. Dårlig utført arbeid på de fleste plomber, Kroner måtte skiftes pga dårlige tilpasninger og rotfyllinger måtte renses og tas på nytt pga betennelser. Mange tusen har det kostet ekstra for å bli kvitt smertene dessverre.

MEGET BRA og BILLIG

Klinikk: Hans Petter Flaten Skrevet

Meget dyktig tannlege. Rask og effektiv. Har forståelse for lav smerteterskel. I tillegg er han rimelig.

Meget flink og gunstige priser

Klinikk: Hans Petter Flaten Skrevet

Vært hos Flaten flere ganger. Han er dyktig og en veldig hyggelig tannlege. Starter allerede kl 7, så man kan få time før man starter på jobb. Rimelige priser. Vet hva han driver med. Ikke hardhent. Anbefales på det varmeste.