Lubomir Sabev

Lubomir Sabev er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Lubomir Sabev

Utrolig bra tannlege

Klinikk: Eurodent AS Skrevet

Dyktig i faget sitt, flink til å fortelle om mulighetene man har til å løse et problem og pusher ikke unødvendige behandlinger.

Utrolig flink tannlege

Klinikk: Eurodent AS Skrevet

Veldig skånsom, hyggelig, dyktig og følger opp behandlingen på en flott måte. Han hadde veldig god dialog med meg, og jeg følte at han tok på alvor det jeg sa og følte. Jeg føler meg veldig trygg hos han og kan anbefale ham på det varmeste.

Estetisk behandling

Klinikk: Tannlege Lubomir Sabev Skrevet

Faglig dyktig og veldig hyggelig. Har fått god behandling, han foreslår beste løsning. Anbefales på det varmeste!

Anbefales

Klinikk: Tannlege Lubomir Sabev Skrevet

Alltid blid og imøtekommende. Forklarer alltid hva han skal gjøre og hvorfor. Grundig og teknisk dyktig.

Flott oppfølging

Klinikk: Eurodent AS Skrevet

Var uheldig med behandling hos eurodent Budapest (denne tannlegen har de nå gitt sparken), både kontoret i Oslo og Budapest ordnet opp i dette med engang, uten at det kostet meg noe. Flott å se at garantien fungerer som den skal. Har ingen problemer med å anbefale eurodent til venner og bekjente. Flinke tannleger og god oppfølging. Føler meg godt ivaretatt 😃

en av de beste tannleger i oslo

Klinikk: Eurodent AS Skrevet

det er en tannlege som forstår pasienten , tar hensyn til at har tannlegeskrek , bra på pris

Anbefales

Klinikk: Eurodent AS Skrevet

Kontoret er moderne innredet, lyse fine lokaler. Personalet er vennlig og hjelpsøm, fleksibel med timer.
Veldig fornøyd med behandlingen, stoler på anbefalinger. Både kontoret og tannlegen kan anbefales.