John Martin Sandjord

Hagantannlegene

1986

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Hagantannlegene Prisliste

Hagantannlegene Telefonnummer67 06 97 7067 06 97 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hagansenteret, Hellinga 8 1481 Hagan
John Martin Sandjord er tannlege i Nittedal

Siste vurderinger av John Martin Sandjord

Ble kurert for mange års tannlegeskrekk

Klinikk: Hagantannlegene Skrevet

Dette er en så utrolig flink og behagelig tannlege. Tar seg god tid og forklarer det han gjør. Er nå blitt 55 år og for første gang i livet mitt så sover jeg godt natten før jeg skal til tannlegen. All honnør.. Anbefales på det sterkeste.

KJEMPEBRA

Klinikk: Hagantannlegene Skrevet

Behagelig, rolig, dyktig og koselig. Han har kurert tannlegeskrekken min fullstendig uten at han engang har prøvd på det:-)

Utrolig behagelig og bra :-D

Klinikk: Hagantannlegene Skrevet

Beste tannlegen jeg har hatt. Gikk fra å grue meg i en uke før tannlegebesøk til å nesten glede meg :-O Han er behagelig, flink og veldig koselig :-D

Svært fornøyd

Klinikk: Hagantannlegene Skrevet

Morsomste tannlegen jeg vet om!!
Har vært igjennom en del mindre gode tannleger, så jeg vil gi min varmeste anbefaling til John Martin.
Gikk fra skrekk, til glede! Takk😊

,Meget grei, hyggelig og flink! En beroligende, reine terapien

Klinikk: Hagantannlegene Skrevet

Beste tannlegen jeg har vært borti ! Han har praksis i nærheten og alltid blid! Hagan tannlegene med teknikere og hyggelige mannskap. Meget bra team, vet ikke om lignende.De holder alltid tiden,så godt som aldri ventetid,kun snakk om minutter. Anbefales absolutt! Vet ikke mer jeg kan skrive om tannlege Sandjord.Han må kansje skaffe seg et eget galleri pga. alle fagbrev!