Svein Thomas Halvorsen

Om vurderingene

Siste vurderinger av Svein Thomas Halvorsen

Den beste tannlegen noensinne

Klinikk: Oris Dental Sarpsborg Skrevet

Ingen over, ingen under tannlege Svein. Han er den teknisk dyktigste tannlegen jeg har gått hos. Også er han superhyggelig. Har gått hos han siden jeg var barn - over 20 år. Har vært nødt til å bytte tannlege pga. flytting. Finner ingen som er like god som Svein!

Kjempe flink tannlege

Klinikk: Trygg Tannbehandling Skrevet

Var hos tannlege Svein i dag, og han må være den hyggeligste og flinkeste tannlegen jeg har vært hos! Har aldri møtt en tannlege som er så engasjert og glad i jobben sin. Det var et veldig hyggelig besøk hos tannlegen og han forklarer alt som skjer på en fin og beroliggende måte

Enestående

Klinikk: Trygg Tannbehandling Skrevet

Etter mange år uten tannbehandling pga kraftig tannlegeskrekk var det en utrolig opplevelse og komme til Svein og de hyggelige damene på kontoret der. Alltid blide og hyggelige og ikke minst veldig flinke.
Svein er veldig varsom og flink til og forklare. Bedøvelsen merkes nesten ikke at han setter og en time i stolen føles som mye kortere tid. Anbefaler han og kontoret hans på det sterkeste til alle som har problemer med og komme seg til tannlegen.😊😊

veldig flink

Klinikk: Trygg Tannbehandling Skrevet

Om du er redd for bedøvelse kan denne tannlegen sette sprøyte uten at man kan kjenne det. Helt utrolig flink.. Men kanskje litt dyr men han er verdt det

Får veldig god informasjon. Er grundig og hyggelig.

Klinikk: Trygg Tannbehandling Skrevet

Veldig imøtekommende kontor hyggelig atmosfære her .Anbefaler på det sterkeste for redde personer som meg.