Ida Birgitte Hammervold

1 vurdering

Siste vurderinger av Ida Birgitte Hammervold

Flink tannlege. Anbefales!

Klinikk: City Nord Tannhelse Skrevet

Har gått til ho de siste 4 årene,og er meget fornøyd. Ho stresser ikke, forklarer alt ho gjør og er alltid blid og hyggelig!

Dyktig tannlege

Klinikk: City Nord Tannhelse Skrevet

Flink til å forklare hva hun gjør, er forsiktig og tar seg god tid til pasienten. Helt nye lokaler og nytt og moderne utstyr.

Anbefales!

Klinikk: Oris Dental Bodø Skrevet

Jeg har hatt behov for omfattende tannbehandling og har vært hos tannlegen mange ganger, og fått utført en rekke ulike behandlinger, og har derfor godt
grunnlag for å uttale meg.
Dette er et tannlegekontor med en trivelig, avslappet atmosfære, pene lokaler og en god tone de ansatte imellom. Sekretærene er imøtekommende og behjelpelige.
Ida Birgitte Hammervold er også en hyggelig og likandes person som det er lett å kommunisere med, og som har tilpasset seg mine behov når jeg har gitt uttrykk for dem.
Det jeg spesielt ønsker å gi denne tannlegen ros for, er den elegante teknikken, noe som har gjort tannlegebesøkene til avslappende og gode opplevelser. Jeg har også inntrykk av at arbeidene er gjort grundig og med omtanke, og at hun er opptatt av at det skal bli estetisk pent.
Så tannhelsesenteret og tannlegen anbefales på det varmeste.