Zulfqar Ali Younis

Øvre Storgate 4 3018 Drammen

Zulfqar Ali Younis

Bjørnebærstien 45 1348 Rykkinn

Siste vurderinger av Zulfqar Ali Younis

Svært hensynsfull, vennlig og faglig dyktig

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Drammen Skrevet

Opptatt av å gi pasienten trygghet. Informerte om tannlegeskrekk, ble veldig godt ivaretatt. Behandlingen var fullstendig smertefri og tannlegen forklarte godt underveis hva han gjorde og hvorfor.

Humørfylt, særdeles hensynsfull og dyktig tannlege

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Drammen Skrevet

Trakk jeksel som annet tannlegesenter hadde ødelagt.
Slipt ned tannen og brukket roten.
Arbeidet ble utført på en halv time fullstendig smertefritt.
Satte 3 smertefrie sprøyter først. Ved help av moderne utstyr var tannen ute uten at jeg forsto det.
Hele familien har nå valgt denne tannlegen. Fornuftig pris var det også.

Mindre fornøyd

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Drammen Skrevet

Jeg bestilte time hos denne tannklinikken for ca ett år siden, etter å ha vurdert den som det beste alternativet i området, ut fra at de har laserbehandling, som skal gjøre tannlegebehandlingen smertefri. Jeg har tannlegeskrekk og hadde ikke vært hos tannlege på flere år, så jeg skrev et brev til klinikken hvor jeg forklarte dette. (Jeg måtte på dette tidspunktet til tannlegen pga store smerter i en tann.)

Jeg fikk time hos Younis og forventet at tannlegesenteret hadde valgt en tannlege jeg kunne bli komfortabel med, all den tid jeg hadde opplyst om min tannlegeskrekk. Ved første konsultasjon fikk jeg inntrykk av at Younis ikke kjente til tannlegeskrekken min overhode, det ble i hvert fall ikke nevnt og jeg synes vel ikke akkurat han var spesielt skånsom, i mangel av et bedre ord. Om han ikke visste at jeg var redd, kan kanskje feilen rettes til sekretæren som har tatt i mot bestillingen min, jeg vet ikke.

All den tid jeg ikke har så mye erfaring med tannleger, vet jeg ikke i hvilken grad jeg kan kalle det kritikkverdig, men jeg synes det er litt rart at Younis måtte ha hjelp av andre tannleger flere ganger underveis i behandlingene mine. Han klarte ikke å sette bedøvelse, så to av gangene jeg var der ble jeg stukket tre ganger før annen tannlege ble tilkalt for det fjerde stikket. Jeg hadde mest lyst til å gråte der jeg lå. Jeg måtte også videresendes til en tannlegespesialist fordi Younis ikke fant røttene på tanna (som måtte rotfylles). Mulig dette er vanlig, jeg ble i hvert fall stresset av det. Jeg synes Younis var relativt hardhendt da han behandlet meg, men jeg vet ikke hva som er vanlig.

Jeg synes det er rart at jeg med min tannlegeskrekk ikke ble tilbudt laserbehandling, når det er et alternativ ved klinikken.

Alt i alt ble jeg jo smertefri til slutt, etter totalt seks tannlegebesøk, inkludert hos spesialisten, men jeg kan dessverre ikke anbefale Younis eller klinikken til andre pasienter med tannlegeskrekk. Den har ikke blitt noe mindre, for å si det sånn.