Mohammed Hassan Siddique

Godkjent implantatprotetisk behandler

Kolbotn Tannlegesenter AS Priser mangler

Mohammed Hassan Siddique er tannlege i Oppegård

Siste vurderinger av Mohammed Hassan Siddique

Han har et behagelig vesen. God kontakt med pasienten

Klinikk: Kolbotn Tannlegesenter AS Skrevet

Teknisk utførelse virker meget god. Han forklarer hvert steg i behandlingen på lett forståelig språk.
Som pensjonert privatpraktiserende almenlege føler jeg at denne tannlegen erstatter min tidligere tannlege på en fremragende måte. Vil anbefale han i min omgangskrets.

Betryggende og dyktig tannlege

Klinikk: Kolbotn Tannlegesenter AS Skrevet

Følte at jeg for første gang på mange år fikk en grundig sjekk av helsetilstanden på mine tenner. Hassan er nøye og presis og utfører jobben sin kjempebra! En av de beste tannlegene jeg har vært hos.
Tannlegeskrekken har blitt borte. Hassan er en jeg kommer til å fortsette å komme til og anbefaler han til alle.

Vennlig og proff tannlege

Klinikk: Kolbotn Tannlegesenter AS Skrevet

En tannlege som både er effektiv og hensynsfull. Han gir informasjon om hva han gjør og passer hele tiden på at pasienten har det greit. Anbefales!

Utrolig flink og ryddig tannlege

Klinikk: Kolbotn Tannlegesenter AS Skrevet

Hassan var utrolig imøtekommende og forklarte hva han skulle gjøre, noe som gjorde meg svært trygg.

Hassan var rolig og utførte rotfyllingen som en drøm.

Anbefaller på det sterkeste

Vi er heldig på Kolbotn..

Klinikk: Kolbotn Tannlegesenter AS Skrevet

....som kan glede oss over denne tannlegen. Ordner og fikser uten at en blir ruinert. Det er bestandig hyggelig å bli møtt med et velkommen og en fagmann som er opptatt av at resultatet skal bli holdbart. Har benyttet Hassan i noen år nå og kommer til å fortsette med det. Han anbefaler jeg med glede til de jeg bryr meg om.