Jahn-Roger Nygaard

Asker Tannlegesenter (Praxis AS), Jahn-Roger Nygaard Mann, 37 år

Autorisert 2009
Jahn-Roger Nygaard er tannlege i Asker og Oslo

Klinikk

Asker Tannlegesenter (Praxis AS)

Torvveien 12, Stasjonskvartalene, inng. C 1383 Asker

Jahn-Roger Nygaard

Stensgata 32 B 0358 Oslo

Siste vurderinger av Jahn-Roger Nygaard

Beste tannlege!

Klinikk: Asker Tannlegesenter (Praxis AS) Skrevet

Tydelig faglig dyktig tannlege, som forklarer hele prosessen for pasienten underveis. Dette, i tillegg til godt humør, bidrar til at han gjør meg som pasient rolig og sikker på å være i de beste hender.

Har ikke selv tannlegeskrekk, men for de som har er Nygaard en tannlege å anbefale på det varmeste!

Dyktig tannlege!

Klinikk: Asker Tannlegesenter (Praxis AS) Skrevet

Jeg kan på det varmeste anbefale denne tannlegen. Han forklarer grundig hva som skjer, og bakgrunnen for hans vurderinger. I tillegg tar han deg på alvor og er opptatt av at du ikke skal kjenne smerter, og virker som en faglig meget kompetent mann! Det er verdt å nevne at de tre ganger jeg var der var han presis, og han virker geniunt opptatt av hvordan det har gått etter behandling.

Jeg vil anbefale alle å bruke han, og særlig de som sliter med tannlegeskrekk eller kompliserte tenner. Jeg vil også nevne at de andre som jeg var i kontakt med på dette tannlegesenteret møter meg med et smil og god service!

Utrolig dyktig

Klinikk: Asker Tannlegesenter (Praxis AS) Skrevet

Under mine timer hos Jahn-roger opplever jeg en tannlege som virkelig kan faget sitt, han forklarer og viser på en enkel, men grundig måte hva som har skjedd og som skal skje.

Han opptrer rolig og sikker under hele behandlingen. Men han har også humor, noe jeg ikke har opplevd hos en tannlege før. Mitt inntrykk er profesjonalitet hele veien, på alle områder.

Vil virkelig annbefale Jahn-roger og Asker Tannlegesenter til absolutt alle.

Den beste tannlegen jeg har hatt!!!

Meget rolig og høflig.
Meget god opplevelse selv om jeg har tannlege skrekk, noe som jeg ikke har lenger :-)