Tannlegene Nesbru Senter AS

Telefonnummer67 20 47 0067 20 47 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fekjan 11 A 1394 Nesbru
Tannlegene Nesbru Senter AS holder til i Asker

Siste vurderinger av Tannlegene Nesbru Senter AS

En jeg anbefaler til alle jeg kjenner.

Tannlege: Nina Christensen Brembo Skrevet

Nina er trygg og rolig og svært omtenksom. Jeg er ikke lenger redd for å gå til tannlegen og har anbefalt henne til alle som sliter med tannlegeskrekk. Jeg stoler fullt og helt på hennes faglige dyktighet og at det hun anbefaler av behandling er det beste for meg.

Utrolig behagelig og hyggelig

Tannlege: Øystein Ødegård Skrevet

Kunne ikke ønske meg noen bedre tannlege. Fin på alle måter. Håper han holder ut i mange år enda så jeg slipper å bytte til noe som umulig kan bli bedre.

Tannlege Nina Brennbo

Tannlege: Nina Christensen Brembo Skrevet

Meget behagelig tannlege. Lett på hånden, passer på at en ikke får ubehageligheter under behandling.

Tommel opp!

Tannlege: Øystein Ødegård Skrevet

Nøye, hyggelig og flink. Ikke for dyrt, og gjør ikke "unødige" salgspush. Jeg har ikke råd til bleking, bytte amalgam og lignende og han pusher aldri på dette slik jeg har opplevd andre tannleger gjør. Derimot gjorde han meg faktisk trygg på at tennene mine var fine og sterke, ikke alle trenger kritthvite tenner!! Og jeg forlot kontoret med en god følelse!

Dyktig og effektiv

Tannlege: Bjørn Guldbrandsen Skrevet

Jeg har brukt Bjørn Guldbrandsen 15-20 år. Går til årlig sjekk, og får raskt time ved ekstra behov. Guldbrandsen er faglig dyktig og sikker, jobber raskt, presist og behagelig, tar hensyn, lytter og gir gode forklaringer. Han er den beste tannlegen jeg har hatt, og en jeg ville anbefale til alle.