Tannlegene Nesbru Senter AS

Fekjan 11 A 1394 Nesbru
Tannlegene Nesbru Senter AS holder til i Asker

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlegene Nesbru Senter AS

Super

Tannlege: Bjørn Guldbrandsen Skrevet

Jeg har brukt Bjørn Gulbransen i over 20 år. Han er veldig nøye ,rask ,rimlig på pris jeg stoler 100% på hans avgjørelser hvis det oppstår noe spesielt .
Han har moderne utstyr . En veldig behagelig og hyggelig tannlege .

En jeg anbefaler til alle jeg kjenner.

Tannlege: Nina Christensen Brembo Skrevet

Nina er trygg og rolig og svært omtenksom. Jeg er ikke lenger redd for å gå til tannlegen og har anbefalt henne til alle som sliter med tannlegeskrekk. Jeg stoler fullt og helt på hennes faglige dyktighet og at det hun anbefaler av behandling er det beste for meg.

Utrolig behagelig og hyggelig

Tannlege: Øystein Ødegård Skrevet

Kunne ikke ønske meg noen bedre tannlege. Fin på alle måter. Håper han holder ut i mange år enda så jeg slipper å bytte til noe som umulig kan bli bedre.

Tannlege Nina Brennbo

Tannlege: Nina Christensen Brembo Skrevet

Meget behagelig tannlege. Lett på hånden, passer på at en ikke får ubehageligheter under behandling.

Tommel opp!

Tannlege: Øystein Ødegård Skrevet

Nøye, hyggelig og flink. Ikke for dyrt, og gjør ikke "unødige" salgspush. Jeg har ikke råd til bleking, bytte amalgam og lignende og han pusher aldri på dette slik jeg har opplevd andre tannleger gjør. Derimot gjorde han meg faktisk trygg på at tennene mine var fine og sterke, ikke alle trenger kritthvite tenner!! Og jeg forlot kontoret med en god følelse!