Øystein Langeland

Oral-kirurgi og oralmedisin

Autorisasjon (2009)

Spesdent AS Telefonnummer22 95 51 0022 95 51 ...
Hegdehaugsveien 31 0352 Oslo
Øystein Langeland er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Øystein Langeland

Anbefales

Klinikk: Colosseumklinikken AS avd. Grünerløkka Skrevet

Kan anbefale han på det sterkeste. Jeg har ekstrem tannlegeskrekk, og når jeg måtte bytte tannlege gruet jeg meg veldig. Jeg fikk time hos Langeland, og ble overbevist allerede første timen at jeg hadde funnet min nye tannlege. Han er rolig og tålmodig og forklarer ting underveis. Han lytter og setter av nok tid til at ting kan skje i ditt tempo uten at man føler seg stresset.

Bedre tannlege er vanskelig å oppdrive

Klinikk: Torggata Bad Tannlegesenter AS Skrevet

Han er svært grundig og særs tillitvekkende. Etter at han ble min faste tannlege går det faktisk an å glede seg til tannlegebesøket! Han tar seg god tid til å forklare og er opptatt av at oppholdet i tannlegestolen oppleves så "smertefritt" som mulig. Han framstår som faglig sterk + er også en hyggelig kar.

Dyktig tannlege!

Klinikk: Torggata Bad Tannlegesenter AS Skrevet

Øystein har vært min tannlege i tre år. Han har alltid opptrådd rolig og trygg i sitt arbeid og forklarer godt hva som skal skje. Føler at jeg blir inkludert i behandlingen. Han er også god til å kommuniserere og har godt humør. Føler meg absolutt trygg når jeg har time hos han! Anbefales på det sterkeste!

Veldig flink

Klinikk: Torggata Bad Tannlegesenter AS Skrevet

Den beste tannlegen jeg har hatt så langt. Kort ventetid på time og på venterommet. Han er grundig og hyggelig, han oppleves genuin og med et oppriktig ønske om å hjelpe.

Øystein er faglig dyktig!

Klinikk: Torggata Bad Tannlegesenter AS Skrevet

Øystein er faglig dyktig! Alltid oppdatert på hva som skjer på sitt fagfelt. Jeg har flere ulike sykdommer og han skjønner alltid hva som har sammenheng med hva. Han snakker til meg på hyggelig og forståelig vis. Tar meg alltid med på råd. Lufter sine vurderinger og legger både langsiktig og kortsiktige planer som jeg blir delaktig i. Kontoret er lette å nå. Svarer alltid raskt. Vil ikke bytte tannlege!