Magnus Dahl Eide

Tønsberg Tannhelse

Autorisasjon (2009)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Tønsberg Tannhelse Telefonnummer33 37 98 0033 37 98 ...
Grev Wedels Gate 10 3111 Tønsberg
Magnus Dahl Eide er tannlege i Tønsberg

Siste vurderinger av Magnus Dahl Eide

Dyktig og hensynsfull

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Magnus er en veldig dyktig og omtenksom tannlege, den beste jeg har hatt. Han har rettet opp i mange feil gjort av mine tidligere tannleger. Han arbeider raskt og hensynsfullt, og gir god informasjon under veis om hva og hvorfor han gjør som han gjør.

Den beste tannlegen

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Flink, hyggelig og omtenksom tannlege. Det første han spurte meg om da jeg begynte hos han var: Er du redd for tannlegen? Det var jeg - men ikke lenger når jeg går hos han :-)

Fantastisk dyktig tannlege

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Jeg har trukket tre av fire visdomstenner hos Eide. Han er rett og slett en utrolig dyktig tannlege, og en veldig hyggelig person. Helt smertefri og rask behandling, dessuten svært god oppfølging i etterkant. Generelt god service, flotte lokaler, god pris, og lett å få time, de jobbet for å få meg inn på hastetime. Anbefaler både Eide og Tønsberg tannhelse på det sterkeste! Dette er mannen om du har tannlegeskrekk.

En fantastisk dyktig, snill og omsorgsfull tannlege!

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

De tre gangene jeg har vært hos Magnus har han vist seg å være en utrolig varm og omtenksom tannlege. Jeg har vært ganske engstelig pga litt trøblete tannrøtter, men han tar alle utfordringene med et smil og oppmuntrende ord. Jobber skånsomt og har pasienten i fokus. Så lenge han er tannlege så blir det aldri å gå til noen andre: :-)

Veldig flink

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Tilpasser kundens behov for måten behandling skal foregå. Man føler seg trygg under behandlingen. Faglig god.