Magnus Dahl Eide

Autorisasjon (2009)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Tønsberg Tannhelse Telefonnummer33 37 98 0033 37 98 ...
Grev Wedels Gate 10 3111 Tønsberg
Magnus Dahl Eide er tannlege i Tønsberg

Siste vurderinger av Magnus Dahl Eide

En meget dyktig og hyggelig tannlege.

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Jeg har vært fast kunde i årevis, og ble ‘arvet’ av Eide etter at Gregusson sluttet. Det har bare vært veldig hyggelig; Han er grundig, alltid blid og tar seg god tid. Ti poeng av ti mulige fra meg!

Dyktigste tannlegen jeg har vært borti

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Har tidligere alltid gått ut fra tannlegen med en dårlig følelse da det alltid er et eller annet «galt» med min tannhelse. Slik er det ikke etter jeg begynte hos Eide. Blir alltid møtt med respekt og forståelse og jeg blir motivert til å gjøre det han råder om.

Dyktig og hensynsfull

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Magnus er en veldig dyktig og omtenksom tannlege, den beste jeg har hatt. Han har rettet opp i mange feil gjort av mine tidligere tannleger. Han arbeider raskt og hensynsfullt, og gir god informasjon under veis om hva og hvorfor han gjør som han gjør.

Den beste tannlegen

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Flink, hyggelig og omtenksom tannlege. Det første han spurte meg om da jeg begynte hos han var: Er du redd for tannlegen? Det var jeg - men ikke lenger når jeg går hos han :-)

Fantastisk dyktig tannlege

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Jeg har trukket tre av fire visdomstenner hos Eide. Han er rett og slett en utrolig dyktig tannlege, og en veldig hyggelig person. Helt smertefri og rask behandling, dessuten svært god oppfølging i etterkant. Generelt god service, flotte lokaler, god pris, og lett å få time, de jobbet for å få meg inn på hastetime. Anbefaler både Eide og Tønsberg tannhelse på det sterkeste! Dette er mannen om du har tannlegeskrekk.