Magnus Dahl Eide

2009

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Tønsberg Tannhelse Prisliste

Tønsberg Tannhelse Telefonnummer33 37 98 0033 37 98 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Grev Wedels Gate 10 3111 Tønsberg
Magnus Dahl Eide er tannlege i Tønsberg

Siste vurderinger av Magnus Dahl Eide

Fantastisk dyktig tannlege

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Jeg har trukket tre av fire visdomstenner hos Eide. Han er rett og slett en utrolig dyktig tannlege, og en veldig hyggelig person. Helt smertefri og rask behandling, dessuten svært god oppfølging i etterkant. Generelt god service, flotte lokaler, god pris, og lett å få time, de jobbet for å få meg inn på hastetime. Anbefaler både Eide og Tønsberg tannhelse på det sterkeste! Dette er mannen om du har tannlegeskrekk.

En fantastisk dyktig, snill og omsorgsfull tannlege!

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

De tre gangene jeg har vært hos Magnus har han vist seg å være en utrolig varm og omtenksom tannlege. Jeg har vært ganske engstelig pga litt trøblete tannrøtter, men han tar alle utfordringene med et smil og oppmuntrende ord. Jobber skånsomt og har pasienten i fokus. Så lenge han er tannlege så blir det aldri å gå til noen andre: :-)

Veldig flink

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Tilpasser kundens behov for måten behandling skal foregå. Man føler seg trygg under behandlingen. Faglig god.

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Odontia Kaldnes Skrevet

Jeg har hele mitt liv hatt ekstrem tannlegeskrekk. Denne har blitt kurert etter å ha vært hos Magnus Dahl Eide.