Tønsberg Tannhelse

Grev Wedels Gate 10 3111 Tønsberg
Tønsberg Tannhelse holder til i Tønsberg

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tønsberg Tannhelse

Trygg og dyktig

Tannlege: Haakon Andersen Skrevet

Tannlege Haakon Andersen kan jeg anfefale på det sterkeste. Han er meget dyktig i sitt fag , og er en trygg tannlege å gå til. I tillegg så er han så jordnær og rolig , så man føler seg godt ivaretatt

Dyktig og hensynsfull

Tannlege: Magnus Dahl Eide Skrevet

Magnus er en veldig dyktig og omtenksom tannlege, den beste jeg har hatt. Han har rettet opp i mange feil gjort av mine tidligere tannleger. Han arbeider raskt og hensynsfullt, og gir god informasjon under veis om hva og hvorfor han gjør som han gjør.

Den beste tannlegen

Tannlege: Magnus Dahl Eide Skrevet

Flink, hyggelig og omtenksom tannlege. Det første han spurte meg om da jeg begynte hos han var: Er du redd for tannlegen? Det var jeg - men ikke lenger når jeg går hos han :-)

Profesjonell og helhjertet

Tannlege: Haakon Andersen Skrevet

Haakon er den flinkeste tannlegen jeg vet om, og jeg føler meg alltid 100% trygg på at han gjør en glimrende, helhjertet og profesjonell jobb. Han kan sitt fag!! Jeg vil anbefale ham på det varmeste til alle, men også for folk som gruer seg til å gå til tannlege - siden han er så rolig, vennlig og særdeles dyktig.

Inman aligner

Tannlege: Haakon Andersen Skrevet

Dyktig og nøye tannlege som er god på og forklare et realistisk resultat! God estetisk sans, strålende fornøyd! Anbefales på det varmeste.