Tønsberg Tannhelse

Tønsberg Tannhelse holder til i Tønsberg

Siste vurderinger av Tønsberg Tannhelse

Superflink!

Tannlege: Mårten Andrew Engvoldsen Skrevet

Veldig fornøyd med Mårten! Effektiv og trygg tannlege. Føles trygt å gå til han. Hyggelige folk i resepsjonen

Super tannlege som yter topp service

Tannlege: Mårten Andrew Engvoldsen Skrevet

Meget behagelig, rolig og flink tannlege. Han tar seg god tid og forklarer underveis samtidig som man føler seg i trygge hender.
Anbefales virkelig.

Solid faglig kompetanse og utførelse

Tannlege: Haakon Andersen Skrevet

Tannlege Haakon Andersen har en solid faglig kompetanse, gode tekniske ferdigheter og godt håndlag. Jeg er veldig fornøyd med løpende årlig oppfølging og en behandling med regulering og oppbygging av slitte tenner. Har opplevd god og grundig utredning, god informasjon om valgmuligheter og kostnader og god gjennomføringsevne av planlagt behandling.

En empatisk tannlege!

Tannlege: Haakon Andersen Skrevet

Haakon må være den beste tannlegen. Med sprøyteskrekk så setter han bedøvelse som ikke engang merkes. Nesten så jeg ikke tror han sette sprøyte i munnen. Alltid god tid, gjør ingenting unødvendig, er ærlig og er empatisk og lyttende mtp skrekk etc. Må være landets beste tannlege.

Strålende fornøyd!

Tannlege: Haakon Andersen Skrevet

Haakon Andersen er en superdyktig tannlege som jeg anbefaler på det sterkeste! Tar seg god tid og er alltid hyggelig og imøtekommende.