Øyvind Trøen Arnesen

Storgata 3 3520 Jevnaker

Tannklinikken Jevnaker

Skolebakken 5 3520 Jevnaker

Siste vurderinger av Øyvind Trøen Arnesen

Dette gikk ikke helt bra

Klinikk: Tannklinikken Jevnaker Skrevet

Hyggelig tannlege som er lett å prate med, men da han skulle sette bedøvelse før boring valgte han en type som skal bedøve bare i området rundt tannen. Dette var noe ubehagelig da man stikker spisen veldig nært roten av tannen. Problemet var at jeg fikk så vondt i ettertid at de første to dagene klarte jeg ikke tygge ned på den siden i det hele tatt og deretter gjorde det vondt hver gang jeg tygget ned i ukene etter. Har vært hos mange tannleger, men dette er den første som har klart å gjøre feil med å bore en enkelt tann. Vil nok ikke gå tilbake til denne tannlegen for behandling neste gang.

Verdens bestetannlege

Klinikk: Tannklinikken Jevnaker Skrevet

Har hatt mange tannleger pga er livredd å aldri gått uten å være dopet før jeg begynte bruke Arnesen. Fantastisk mann og tannlege..

Glimrende

Klinikk: Øyvind Trøen Arnesen Skrevet

Tannlegen har et svært rolig og behagelig vesen og fremstår som meget faglig dyktig. Har ingen betenkeligheter med å komme tilbake eller å anbefale ham til andre.

Min flinkeste tannlege noen gang .

Klinikk: Øyvind Trøen Arnesen Skrevet

Tålmodig, yter mere enn forventet, lytter til pasienten, er alltid i godt humør og skaper en fin stemning. Får lett time. Nærmest smertefri.

Svært dyktig

Klinikk: Øyvind Trøen Arnesen Skrevet

Fantastisk tannlege. Smertefri tannbehandling. Informerer godt underveis i behandlingen. God og humoristisk tone på klinikken. Anbefales på det sterkeste. Har du tannlegeskrekk gå til Arnesen.