Øyvind Trøen Arnesen

Autorisasjon (2009)

Siste vurderinger av Øyvind Trøen Arnesen

En helt super tannlege!

Klinikk: Øyvind Trøen Arnesen Skrevet

Meget dyktig og "forsiktig" under behandling. Høy kvalitet på utført jobb! Har opplevd bedøvelsessprøyter som vondt tidligere, men kjente ingen smerter hos denne tannlegen. Alltid godt humør og flink til å få pasienten til å slappe av. Anbefales!

Fantastisk tannlege!

Har ekstrem tannlege-skrekk.

Så liker aldri og gå til tannlegen.
Men! Her er det fantastisk behandling!

Denne mannen vet hva han driver med. Kan absolutt anbefales!

Dette gikk ikke helt bra

Klinikk: Tannklinikken Jevnaker Skrevet

Hyggelig tannlege som er lett å prate med, men da han skulle sette bedøvelse før boring valgte han en type som skal bedøve bare i området rundt tannen. Dette var noe ubehagelig da man stikker spisen veldig nært roten av tannen. Problemet var at jeg fikk så vondt i ettertid at de første to dagene klarte jeg ikke tygge ned på den siden i det hele tatt og deretter gjorde det vondt hver gang jeg tygget ned i ukene etter. Har vært hos mange tannleger, men dette er den første som har klart å gjøre feil med å bore en enkelt tann. Vil nok ikke gå tilbake til denne tannlegen for behandling neste gang.

Verdens bestetannlege

Klinikk: Tannklinikken Jevnaker Skrevet

Har hatt mange tannleger pga er livredd å aldri gått uten å være dopet før jeg begynte bruke Arnesen. Fantastisk mann og tannlege..

Glimrende

Klinikk: Øyvind Trøen Arnesen Skrevet

Tannlegen har et svært rolig og behagelig vesen og fremstår som meget faglig dyktig. Har ingen betenkeligheter med å komme tilbake eller å anbefale ham til andre.