Lino Thorlakson

Kjeveortopedi

Autorisasjon (2008)

Tønsberg Tannregulering Telefonnummer33 31 55 6633 31 55 ...
Øvre Langgate 50 3110 Tønsberg
Lino Thorlakson er tannlege i Tønsberg

Siste vurderinger av Lino Thorlakson

Fantastisk og profesjonell tannlege

Klinikk: Tønsberg Tannregulering Skrevet

Veldig hyggelig og profesjonell tannlege. Tusen hjertelig takk for en fantastisk jobb med tennene mine. Super fornøyd. Anbefales.

Profesjonell tannlege som lytter og vil pasientens beste

Klinikk: Tønsberg Tannregulering Skrevet

1. Lino kan faget sitt og vil pasientens beste.
2. Han er flink til å lytte samtidig som han kommer med sine faglige anbefalinger, noe jeg setter pris på. 3. Han er flink til å informere både underveis og etter behandling, som gjør at jeg stoler på hans arbeid.
4. Ved akutte tilfeller har jeg alltid fått time på dagen. Dette er høyst verdsatt.

Jeg anbefaler Lino på sterkeste da jeg har opplevd profesjonelt arbeid fra hans side. Både ivaretakelse som en pasient, men også at han er en person som er alltid åpen for å svare på spørsmål. Arbeidet er grundig gjennomført fra start til slutt, og endt resultat er fantastisk.

Tilslutt, de ansatte er flinke som alltid jobber på, svarer på tlf og stiller opp i feriene. Alle gjør arbeid som dobbeltsjekkes av Lino, som også gjør det trygt for meg som en pasient.

Ting tar tid, og tid er penger?

Klinikk: Tønsberg Tannregulering Skrevet

Nå har barnet mitt vært hos Lino gang på gang, og vi har betalt en høy regning hver eneste gang, men fått utrettet fint lite. Det er alltid "for tidlig" med regulering, og vi må "se det an videre". Men det må jo være grenser for hvor mye man må betale for en regulering som aldri kommer på? Føler meg som en melkeku, betaler og betaler, men får ikkeno. Lino kikker, sier ja og ha, og så er det skoletannlegen som gjør jobben med trekking etc som må til.

Dyktig og profesjonell tannlege

Klinikk: Tønsberg Tannregulering Skrevet

Er superfornøyd! Tusen takk for profesjonell og fin behandling underveis. Følte meg godt ivaretatt hele veien og trygg på at resultatet ble bra.
Dere er dyktige og kan anbefales på det varmeste!
Sidsel

Fantastisk og dyktig tannlege

Klinikk: Tønsberg Tannregulering Skrevet

Veldig hyggelig, imøtekommende, rolig, flink til å informere og forklare hele veien. God oppfølging etter reguleringen er tatt av. Tusen takk for en fantastisk jobb med tennene mine og har fått meg til å smile mer. Anbefales på det sterkeste.