Bestill time

Profilbilde av tannlege Raquel Galetto-Plascencia

Bestill time

Undersøkelse (nye pasienter)
Pris: 650 kr

Vi vil rense tennene dine, undersøke deg nøye, ta røntgenbilder, stille noen spørsmål og gi deg tilbakemelding om din nåvrende status. Finner vi et avvik, kan vi diskutere behandlingsalternativer

I dag 27. apr I morgen 28. apr Man 29. apr Tir 30. apr Ons 1. mai

Om

Raquel Galetto-Plascencia er en allmenntannlege kjent for sin dyktighet og empati. Hun kan diagnostisere og behandle de fleste vanlige tilstander, og er et sikkert valg for førstegangskonsultasjoner.

Raquels har en spesiell evne til å gjøre et tannlegebesøk komfortabelt, selv for de mest nervøse pasienter. Hennes behandlinger er ikke bare tilfredsstillende i deres utførelse, men også i den måten hun kontinuerlig informerer og beroliger sine pasienter på.

Raquel og Roberto driver klinikken sammen, et teamwork som gir en unik og helhetlig omsorg for deres pasienter. Raquels effektivitet og varme personlighet komplementerer Robertos ferdigheter, og sammen skaper de en atmosfære av trygghet og profesjonalitet som er sjelden i tannlegebransjen.

Raquel har ikke bare ferdighetene til å behandle et bredt spekter av tannproblemer, men også en unik evne til å få pasient til å føle seg som den viktigste personen i rommet.

Autorisasjon (2008)

Raquel Galetto-Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Raquel Galetto-Plascencia

Den bästa och tryggaste tannlegen

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Har kunn god erfaring fra denne tannlege. Väldigt flink, effektiv, rask och får en alltid att föla sig trygg och man har alltid en hygglig samtale og.
Anbefalles verkligen. Du får time kjappt og det er normala priser :)

Veldig bra tannklinikk

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Tannlege Raquel er en vennlig og profesjonell tannlege, som alltid gir beste behandling. Her blir det nødvendige gjort, uten at man behøver være redd for at tannlegen 'finner på ting' for å tjene mer penger. Behagelig og vennlig atmosfære i klinikken, gjør at man føler seg velkommen. Et perfekt sted for å bli kvitt tannlegeskrekk!

Ikke fornøyd

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Grunnet gode vurderinger på legelisten dro jeg hit. Noe som endte opp som en skuffelse. Tannlegen virket som hun hadde dårlig med tid og fartet rundt så jeg ble stressa. Hun virket mest opptatt av at jeg skulle ha "fine og hvite tenner" enn å faktisk undersøke hvis noe var galt.
Har aldrig hatt en dårlig opplevelse av tannleger før denne gang. Lokalet er gammelt og dette føles ut som en midlertidig tannlegepraksis enn en seriøs klinikk.

Hei. Jeg beklager at vi ikke har oppfylt dine forventinger. Alle våre "første gangs"-pasienter får en grundig klinisk- og røntgenundersøkelse. Om ikke behov for ytterligere terapi er observert, fokuserer vi selvsagt på å få tennene dine til å se "hvite og fine" ut, noe som de fleste setter stor pris på. Jeg er nødt til å bevege meg rundt for å ta presise røntgenbilder og stille en forsvarlig diagnose. Jeg beklager om dette stresset deg.

Jeg vil også understerkke at lokalene våre ligger i et klassisk bygg på Bislett. Dette er et kontor som har vært konstat oppusset renovert over mer enn 50 år! Dette er en vel-etablert klinikk med tre behandlingsrom. Ingen midlertidig praksis ;) Bilder av lokalene er tilgjengelige på nettsiden vår (www.tannlegebislett.no). Siden vi tok over i 2005, har vi vært opptatt at kvalitet og både utsyret vårt og materiell vi bruker skal være det nyeste og mest moderne som finnes ute i markedet.
Vi setter pris på din tilbakemelding.

Besvart av Raquel Galetto-Plascencia

Veldig bra!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Raske til å svare på telefonhenvendelser. Hyggelige ansatte. Dyktig og effektiv tannlege. Veldig fornøyd, anbefales!

Flink tannlege

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Raquel er veldig flink og hyggelig. Hun gjorde en veldig god jobb uten å gjøre unødvendige behandlinger. Anbefaler henne!