Profilbilde av tannlege Raquel Galetto-Plascencia

Raquel Galetto-Plascencia

Profilbilde av tannlege Raquel Galetto-Plascencia

Om

Raquel Galetto-Plascencia er en allmenntannlege kjent for sin dyktighet og empati. Hun kan diagnostisere og behandle de fleste vanlige tilstander, og er et sikkert valg for førstegangskonsultasjoner.

Raquels har en spesiell evne til å gjøre et tannlegebesøk komfortabelt, selv for de mest nervøse pasienter. Hennes behandlinger er ikke bare tilfredsstillende i deres utførelse, men også i den måten hun kontinuerlig informerer og beroliger sine pasienter på.

Raquel og Roberto driver klinikken sammen, et teamwork som gir en unik og helhetlig omsorg for deres pasienter. Raquels effektivitet og varme personlighet komplementerer Robertos ferdigheter, og sammen skaper de en atmosfære av trygghet og profesjonalitet som er sjelden i tannlegebransjen.

Raquel har ikke bare ferdighetene til å behandle et bredt spekter av tannproblemer, men også en unik evne til å få pasient til å føle seg som den viktigste personen i rommet.

Autorisasjon (2008)

Raquel Galetto-Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Raquel Galetto-Plascencia

Veldig bra!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med valg av tannlege. Føler meg veldig velkommen hver gang jeg er der og Raquel er profesjonell og dyktig. Jeg liker ikke spesielt godt å gå til tannlegen, men hun er veldig flink til å berolige meg og gjør alt litt lettere. Kommer aldri til å gå et annet sted, kunne ikke vært mer fornøyd :)

Fra panikk til latter

Først bakgrunnen min:

Hele livet mitt har jeg vært hyppig hos tannlegen. Seksårsjekslene kom opp med emaljefeil, og der startet det. Jeg måtte operere i munnen 2 ganger før fylte 13. Jeg har også hatt regulering og jeg har satt inn en falsk tann med skrue. Alle disse inngrepene totalt førte til en ekstrem tannlegefobi. Jeg ble helt panisk i stolen og hele kroppen min spente seg. Jeg strigråt og måtte ha på musikk og holde moren min i hånden. De siste årene jeg har vært hos tannlege har alle foreslått at jeg skal gå under narkose for å få behandlet tennene, men jeg har nektet. Jeg lot også kun et par mennesker komme nær tennene mine og behandle de. Dette førte til mye stress og dårlige tenner.

Så flyttet jeg til Oslo. Her måtte jeg finne meg ny tannlege, og jeg har aldri gruet meg så mye. Jeg gikk inn på legelisten og leste om dette senteret. Fant ut jeg skulle prøve. Jeg tok motet til meg og bestilte time hos Raquel. Da timen min kom satt jeg livredd på venteværelse med kjæresten hånd i hånd for å roe meg ned. Jeg skulle bare sjekke tennene og få de ordnet med sandpuss og fjerning av tannstein. Da jeg ble kalt inn ble jeg så ekstremt positivt overrasket. Hun forsto skrekken min, og snakket rolig til meg. Jeg måtte ta av hodetelefonene slik at hun kunne kommunisere med meg. Hun forklarte hva hun gjorde og hvorfor hun gjorde det. Jeg kom ut derfra kjempefornøyd, med et smil om munnen og ingen panikk.

Jeg har fortsatt å gå hit. Sist gang hadde jeg det faktisk trivelig. Jeg snakket med Raquel og vi smilte og lo. Borringen gikk fort og ikke minst smertefritt, og jeg følte meg bare oppkvikket av hele timen istedenfor så sliten som jeg ble før. Jeg er på god vei til å bli kvitt tannlegefobien, og det er alt takket være Raquel og Roberto. Jeg kan hjertelig anbefale denne plassen til ALLE som sliter med tannlegefobi. Disse to er her for å hjelpe DEG og de ser deg. De gjør ingenting du ikke er komfortabel med. Nøye er de også.

Jeg har funnet meg en tannlege for livet og er så fornøyd som det går an å bli. Jeg får ikke lengre panikk og jeg har det faktisk trivelig hos tannlegen nå. Jeg håper med hele mitt hjertet at noen med tannlegeskrekk kommer til disse folkene og gir de en sjanse, jeg har ikke angret et sekund på at jeg gjorde det. Nå kan jeg endelig smile bredt og være stolt av tennene mine.

Så glad i tannlegen man kan være

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Har hatt Raquel Galetto som tannlege i mange år og er utrolig godt fornøyd. Hun er usedvanlig opptatt av pasientens velvære og også uvanlig dedikert til min personlige dentalhelse. Aldri dømmende, men gir flott behandling og gode råd. Samtidig er hun et varmt menneske som bryr seg. Har aldri vært borti en tannlege som involverer seg så i at pasienten skal ha det bra. Kan også nevne at prisene er de samme i dag som for ti år siden.

Dyktig tannlege med mye humor

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg anbefaler Raquel på det sterkeste. Jeg har tannlegeskrekk og det er hos Raquel jeg føler meg vel. Hun er utrolig flink og forklarte meg hele prosessen og lyttet til meg under timen. Hun har stor tålmodighet og mye humor. Timen går ofte fort mellom prat og boring og *vips* så er hun ferdig. Hun vet hva som gjør meg stresset og tar ekstra hensyn og dette setter jeg pris på. Igjen, denne tannlegen anbefales, hun er helt fantastisk!!!

Hyggelig og proft

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Raquel kan sine saker og er flink til å holde samtalen i gang slik at det ikke blir pinlige stillheter. Hun er også effektiv.