Bestill time

Profilbilde av tannlege Raquel Galetto-Plascencia

Bestill time

Undersøkelse (nye pasienter)
Pris: 650 kr

Vi vil rense tennene dine, undersøke deg nøye, ta røntgenbilder, stille noen spørsmål og gi deg tilbakemelding om din nåvrende status. Finner vi et avvik, kan vi diskutere behandlingsalternativer

I dag 5. mai I morgen 6. mai Tir 7. mai Ons 8. mai Tor 9. mai

Om

Raquel Galetto-Plascencia er en allmenntannlege kjent for sin dyktighet og empati. Hun kan diagnostisere og behandle de fleste vanlige tilstander, og er et sikkert valg for førstegangskonsultasjoner.

Raquels har en spesiell evne til å gjøre et tannlegebesøk komfortabelt, selv for de mest nervøse pasienter. Hennes behandlinger er ikke bare tilfredsstillende i deres utførelse, men også i den måten hun kontinuerlig informerer og beroliger sine pasienter på.

Raquel og Roberto driver klinikken sammen, et teamwork som gir en unik og helhetlig omsorg for deres pasienter. Raquels effektivitet og varme personlighet komplementerer Robertos ferdigheter, og sammen skaper de en atmosfære av trygghet og profesjonalitet som er sjelden i tannlegebransjen.

Raquel har ikke bare ferdighetene til å behandle et bredt spekter av tannproblemer, men også en unik evne til å få pasient til å føle seg som den viktigste personen i rommet.

Autorisasjon (2008)

Raquel Galetto-Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Raquel Galetto-Plascencia

Perfekt tannlege

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Veldig rolig og gjør slik at jeg føler meg trygg.

Jeg hadde skikkelig tannlegeskrekk før jeg begynte hos Raquel og nå er det null problem for meg å dra dit :)

Beste tannlege jeg har hatt

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg har veldig dårlige tenner som jeg alltid gruer meg til å vise til en tannlege, men det har aldri vært så ukomplisert som hos Raquel. Hun er positiv, hyggelig, morsom og tøff, holdningen er; dette skal vi fikse! Vil absolutt anbefale henne videre.

Den snilleste og fornuftige tannlegen

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Tannlegen er en av de mest imøtekommende og fornuftige jeg har gått til. Hun kan virkelig ta vare på deg som pasient, gjøre tannlegeskrekken så liten som mulig, og få deg til å føle deg trygg. Hun er oppriktig interessert i hvordan du har det som pasient og passer på at behandlingen du får er fornuftig, kvalitetssikret og i samråd med dine behov og ønsker. Doktor Raquel er i tillegg effektiv og veldig nøye med rens!

Veldig bra tannlege

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg har nå brukt Raquel som min tannlege en god stund nå og er strålende fornøyd. Hun er virkelig omtenksom og hyggelig. Rensing og sjekk er grundig og jeg føler meg veldig trygg i hennes hender.

"Den beste av de beste"

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg har ekstrem tannlegeskrek og som følge av det ekstrem dårlig tannstatus, men etter å ha kommet til Raquel Galetto- Plascencia kan jeg endelig glede meg til både fine tenner og morsome timer hos tannlege. Hun er meget dyktig og oppdatert både når det gjelder behandling og munnhygiene og ser på tenner som en del av generell helse noe som var for meg både uvented og opplysende. Men dette er ikke det eneste som gjør denne tannlegen til unik. Hun er ekstrem blid, har utrolig sans av humor, har mange morsomme historier å fortelle og får vekk tannlegeskrek med latter og sang.
Jeg takker av all min hjerte for at jeg fikk endelig møt en slik tannlege!!!
Og i det hele tatt er klinikken til å anbefale på det sterkeste!