Profilbilde av tannlege Raquel Galetto-Plascencia

Raquel Galetto-Plascencia

Profilbilde av tannlege Raquel Galetto-Plascencia

Om

Raquel Galetto-Plascencia er en allmenntannlege kjent for sin dyktighet og empati. Hun kan diagnostisere og behandle de fleste vanlige tilstander, og er et sikkert valg for førstegangskonsultasjoner.

Raquels har en spesiell evne til å gjøre et tannlegebesøk komfortabelt, selv for de mest nervøse pasienter. Hennes behandlinger er ikke bare tilfredsstillende i deres utførelse, men også i den måten hun kontinuerlig informerer og beroliger sine pasienter på.

Raquel og Roberto driver klinikken sammen, et teamwork som gir en unik og helhetlig omsorg for deres pasienter. Raquels effektivitet og varme personlighet komplementerer Robertos ferdigheter, og sammen skaper de en atmosfære av trygghet og profesjonalitet som er sjelden i tannlegebransjen.

Raquel har ikke bare ferdighetene til å behandle et bredt spekter av tannproblemer, men også en unik evne til å få pasient til å føle seg som den viktigste personen i rommet.

Autorisasjon (2008)

Raquel Galetto-Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Raquel Galetto-Plascencia

Dyktig, effektiv og hyggelig. God på pusseskader.

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg hadde behov for å ordne opp i pusseskader på mange av tennene mine. Veldig fornøyd med resultatet. Jeg var redd for at det ville bli synelig at jeg hadde reparert fortennene mine, men det er det ingen som kan se. Hun gir god veiledning i hvordan jeg skal ivareta dette.
Utenom dette vil jeg si at hun er effektiv og veldig hyggelig. Første gang jeg var der fortalte hun om seg selv og om de andre på tannlegekontoret og hvordan de jobber. Hun forklarer hva hun gjør under timen, noe jeg syns er ålreit. Jeg har alltid syns det vært ubehagelig å være hos tannlegen, men det gjør jeg ikke her. Hun er hverken hardhendt eller brå - er helt smooth. Hun er god med bedøvelse, og prisen er det ingenting å si på.
Kan absolutt anbefales.

Helt fantastisk medmenneske

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg vil absolutt anbefale Raquel. Jeg fikk hurtig tid, ble tatt imot av en ektremt imøtekommende dame. Hun var effektiv, men samtidig veldig god til å gjøre alt arbeid på en meget behagelig måte. Hun var ekstremt empatisk og lytter til alt man har av spørsmål eller ideer om egen tannhelse.

Fantastisk!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Etter en helg med høy feber og økende tannsmerter oppdaget jeg tirsdag morgen at det var litt betennelse rundt visdomstannen min. Jeg var blitt anbefalt tannlege Bislett og de skuffet på ingen måte. Fikk hastetime, og fra jeg kom dit til jeg dro følte jeg meg ekstremt godt behandlet. Jeg har hatt mange timer i en tannlegestol etter 2 år med masse regulering av alle slag. Raquel (og Roberto) er utrolig kompetente i det de gjør. Fra jeg satte meg til den ene visdomstannen var ute gikk det toppen 5 minutter. Jeg fikk er god forklaring på hvorfor betennelsen hadde kommet, og forklaringen var at begge på sikt må ut, men i hvert fall nå kunne hun nappe ut den oppe som tygde på betennelsen nede for å begrense skadene. Senere fortalte hun at jeg egentlig må få ut den andre omgående og lurte på hvordan ukeplanen min så ut for å se om de klarte og snike meg inn i en allerede full plan. I og med at jeg skal på guttetur til helgen var ønsket om tannsmerter eller antibiotikakur svært lavt ifm turen. Dette var Raquel og Roberto så enige i at Raquel tok en time ekstra for at Roberto kunne operere ut min tann. Fantastisk serviceinstilling og utrolig forståelsesfulle for min situasjon. For deg som ikke er glad i tannleger, ikke la deg skremme av at lokalene ser shabby ut fra utsiden og litt slitne inni, for den jobben som blir gjort her kan ikke gjøres bedre. Raske, effektive, forståelsesfulle og meget kompetente.

Hun her er fantastisk

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg er mektig imponert over hun her! Utrolig flink tannlege som hjelper deg som har tannlegeskrekk! jeg er meget imponert! anbefales på det sterkeste!. Ikke la deg lure av en trist oppgang og venterom. Inne er det fint og koslig og de er utrolige dyktige. Kudos!

Profesjonell, dyktig og ekstremt sympatisk

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Etter 10 år uten å ha vært hos tannlege, tok jeg endelig motet til meg, på tross av ekstrem tannlegeskrekk. Gråtingen begynte allerede på venteværelset, og Raquel utviste en ekstrem forståelse og sympati. Hun er veldig opptatt at man ikke skal ha en ubehagelig opplevelse, og gjør sitt ytterste for at du skal slappe av. I tillegg er hun flink til å si ifra hva hun skal gjøre og svare på alle spørsmål. Hun trakk en av mine visdomstenner oppe, og jeg trengte ikke engang ta smertestillende etterpå! Kan anbefale henne på det sterkeste, og kommer til å gå på kontroll hvert år.