Kristian Øivind Lunde

Lunde D E, Tannlege Kristian Lunde

2001

Lunde D E Priser mangler
Tannlege Kristian Lunde Priser mangler

Lunde D E Telefonnummer22 83 05 1022 83 05 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bekkelagsterrassen 3 1177 Oslo
Tannlege Kristian Lunde Telefonnummer22 83 05 1022 83 05 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stortingsgaten 28 0161 Oslo
Kristian Øivind Lunde er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Kristian Øivind Lunde

Verdens beste tannlege!

Klinikk: Tannlege Kristian Lunde Skrevet

Kristian er en av Oslo`s beste tannleger.
Utrolig dyktig, nøye, fleksibel og flink til å forklare hva han gjør undervegs. Veldig rolig og behagelig personlighet som gjør tannlegebesøket behagelig.

Supersentral beliggenhet, fine rene lokaler, og alltid bra musikk på radioen.
Hele familien bruker Kristian og alle er like fornøyd :)

Utrolig flink, trygg og fleksibel!

Klinikk: Tannlege Kristian Lunde Skrevet

Jeg kan virkelig anbefale Kristian Lunde som tannlege, han er ekstrem nøye og flink. Det er en veldig betryggende atmosfære på klinikken, med tannpleiere som er dyktige og hjelpsomme. De har gunstige åpningstider for de som jobber sent. Jeg hadde en tannkrise rett før jul, kom inn på dagen og fikk beskjed om at hvis smerten ble for utholdelig i romjulen skulle jeg bare ringe. Jeg synes personlig det er veldig betryggende å vite at en tannlege bryr seg og tilbyr en slik fleksibilitet.

Ryddig, grundig og flink

Klinikk: Tannlege Kristian Lunde Skrevet

Har tidligere hatt følelsen av å bli overbehandlet hos tannleger. Etter at jeg begynte hos Kristian for 6-8 år siden, har det aldri vært noe. Han er rolig, behagelig og grundig. Forklarer alt og noterer mye sånn at han husker selv små detaljer vi tok opp året før.
Drøm av en tannlege for den som måtte være plaget av tannlegeskrekk.

dyktig tannlege

Klinikk: Tannlege Kristian Lunde Skrevet

Veldig hyggelig og dyktig. Får time raskt og oppfølging raskt når det er behov. Rolig og behagelig tannlege som er opptatt av at det skal gå smertefritt. Er aldri gratis å gå dit, men jeg kunne lett betalt ekstra for å gå til han!