Oris Dental Aker Brygge

Oris Dental Aker Brygge holder til i Oslo

Siste vurderinger av Oris Dental Aker Brygge

Utrolig dyktig

Tannlege: Karoline Rebne Skrevet

Karoline er utrolig imøtekommende og god på å få deg til å føle deg godt i varetatt i tannlegestolen. Hun går grundig gjennom tannhelsen din og kommuniserer på en god og trygg måte. Følte meg veldig avslappet hele tiden til tross for at jeg har litt tannlegeskrekk. Alt i alt veldig god opplevelse, samt god service generelt av alle jeg møtte på klinikken. Kommer definitivt tilbake hit ved neste sjekk.

Flink med barn og regulering

Tannlege: Yngvil Ørstavik Zachrisson Skrevet

Yngvild tar seg god tid og forklarer slik at både jeg og barnet mitt forstår. Hun er veldig hyggelig og kunnskapsrik. Lett å snakke med. Jeg føler at hun virkelig anstrenger seg for å finne beste behandling for mitt barn slik at resultatet skal bli best mulig. Barnet mitt er fornøyd med oppfølgingen og gleder seg til timene. Yngvild er ikke tilstede på alle kontrollene, men hun har et par andre tannleger ansatt som hjelper henne. De er også dyktige og empatiske, og Yngvild veileder disse og leder behandlingen.

Jeg vil varmt anbefale denne tannlegen.

Veldig dyktige folk

Tannlege: Yngvil Ørstavik Zachrisson Skrevet

Min datter hadde en komplisert situasjon med tennene. Dette tok de på et stort alvor og de klarte å komme fram til er veldig bra resultat til tross for at det nok var krevende. Vi måtte henvises til Tannlegehøgskolen og andre spesialister underveis. Da var det veldig opptatt av å følge opp at vi kom til de beste spesialistene. Har lest litt ymse kommentarer her, men er man opptatt av kvalitet i behandlingen er dette et bra sted å gå. Resultatet er svært bra.

Gir lite tid til pasientene

Tannlege: Sebastian Däröste Skrevet

I løpet av hele 'usynlig tannregulering' Invisalign behandlingen over et år har jeg fått møtt Sebastian bare tre ganger. Jeg er mest misfornøyd med oppfølging av meg som pasient. Med Invisalign får en app som skulle gi beskjed når tennene ikke flytter på seg, denne gir beskjed at Sebastian eller noen fra hans team følger med på prosessen. I realititen fikk jeg vite at ingen sjekket appen, og det er appen som ga beskjed at alt gikk som det skulle. Det var misvisende og jeg gikk uker og måneder mens tennenne flyttet på sett. For å få sette opp en oppfølgingstime, var legen var opptatt at jeg som kunde mann måtte vente i flere uker eller måneder noe som er kritisk når man får tannregulering-behandling. For prisen man betaler skulle mann forvente en mye bedre oppfølging. I tillegg fikk jeg ikke tydelige instruksjoner om hvor mange dager mann skulle bruke skinnenne og at mann skulle bruke de lenger enn denne appen sier fikk jeg bare vite i slutten av behandlingen. Konklusjonen min at Sebastian har god peiling på sitt fagfelt, men har dessverre ikke tid til sine pasienter.

Dyktig og tålmodig

Tannlege: Karoline Rebne Skrevet

Flink og rolig tannlege som forklarer hva som skjer hele veien. Anbefales! Kommer til å gå tilbake til Karoline på Oris ved neste behov.