Kristoffer Øvstetun

Kristoffer Øvstetun er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Kristoffer Øvstetun

Litt skuffet

Klinikk: Tannlege Kristoffer Øvstetun Skrevet

Vanskelig å få oversikt over arbeider som bør gjøres med tennene mine. Har ventet i flere måneder. Han ble anbefalt for å utføre arbeider som det hastet med. Det gikk relativt bra så lenge arbeidene ble utført og betalt fortløpende. Det gjelder å ha nok penger på kontoen og dra kortet etter hver time. Oversikt over fremtidige arbeider har det hittil vært umulig for han å komme med, til tross for røntgenbilder og undersøkelse som jeg betalte for.
Måtte fylle ut et særdeles detaljert helseskjema før første time, har aldri opplevd maken.

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Tannlege Kristoffer Øvstetun Skrevet

Etter at Kristoffer overtok praksisen etter Breyholtz var jeg bekymret, i og med at jeg har litt tannlegeskrekk, og var anbefalt Breyholtz av en annen med tannlegeskrekk. Bekymringene mine viste seg ubegrunnet da det viste seg at Kristoffer Øvstetun var like dyktig og skånsom som forgjengeren. Han kan trygt anbefales.

Super

Klinikk: Tannlege Kristoffer Øvstetun Skrevet

Hyggelig og kyndig tannlege. Gått til han mange ganger for mindre og større inngrep. Alltid fornøyd!

Fabelaktig!

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Kristoffer har hjulpet meg med min tannlegeskrekk. Han forklarer bra, tar seg tid til å prate med deg og er veldig effektiv. Han spør alltid hva som er okei for meg, om jeg trenger pause og jeg har aldri hatt problemer med noe han har gjort.

Jeg følger han videre etter han har flyttet. Beste tannlegen jeg har hatt!!!!!!!! Anbefales på det sterkeste!

Ein likandes kar

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Har nytta Kristoffer i nokre år no og er svært nøgd med det arbeidet han har gjort. Har fått gjort ganske omfattande behandling og implant (bru). Finn han kunnskapsrik, behagleg og flink tannlækjar. Kvaliteten på arbeidet har vore veldig bra.