Kristoffer Øvstetun

Kristoffer Øvstetun er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Kristoffer Øvstetun

Super

Klinikk: Tannlege Kristoffer Øvstetun Skrevet

Hyggelig og kyndig tannlege. Gått til han mange ganger for mindre og større inngrep. Alltid fornøyd!

Fabelaktig!

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Kristoffer har hjulpet meg med min tannlegeskrekk. Han forklarer bra, tar seg tid til å prate med deg og er veldig effektiv. Han spør alltid hva som er okei for meg, om jeg trenger pause og jeg har aldri hatt problemer med noe han har gjort.

Jeg følger han videre etter han har flyttet. Beste tannlegen jeg har hatt!!!!!!!! Anbefales på det sterkeste!

Ein likandes kar

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Har nytta Kristoffer i nokre år no og er svært nøgd med det arbeidet han har gjort. Har fått gjort ganske omfattande behandling og implant (bru). Finn han kunnskapsrik, behagleg og flink tannlækjar. Kvaliteten på arbeidet har vore veldig bra.

stresset

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Stresset tannlege som virker som vil bli fort ferdig .

Veldig fornøyd

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Han er veldig rolig, og forklarer alltid godt det som skal gjøres. Virker veldig interessert i faget. Har vært pasient hos han i 5 år nå, storfornøyd, anbefales på det sterkeste!

Misfornøyd

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Desverre ble jeg ikke fornøyd her. Hadde tannlege skrekk da jeg kom inn, og etter ett par behandlinger er siden blitt verre. Hull som er tettet har ikke blitt gjort skikkelig. Så hullet har fortsatt å vokse under Fyllingen. Fasetter har en ubehagelig kant bakpå, og er veldig tett foran, men spriker godt på baksiden av tennene. Desverre er jeg godt skremt fra tannleger nå. Og går ikke før det er fullstendig krise!