Camilla Eldrup Henriksen

Kongens Gate 11 7013 Trondheim

Siste vurderinger av Camilla Eldrup Henriksen

Best i Trondheim?

Klinikk: Tannklinikken Dine Tenner AS Skrevet

Tror ikke du finner bedre tannlege i Trondheim. Camilla er utrolig flink. Hun forklarer bra underveis, og er en drøm for de med tannlegeskrekk. Jeg kommer aldri til å bytte tannlege.

Meget bra!

Veldig fornøyd!
Hyggelig, lett å prate med og meget kompetent.
Tannpleierene har jeg også god erfaing med på mine besøk.

Anbefales :)

Klinikk: Tannklinikken Dine Tenner AS Skrevet

Jeg har vært mye til tannlege igjennom mitt ikke så altfor lange liv, men dette er den beste opplevelsen jeg har hatt av et tannlegebesøk til nå. Meget profesjonell og dyktig tannlege som informerte meg om hva som skulle skje underveis. Jeg skulle trekke en visdomstann og var nervøs for dette, men hadde en svært god opplevelse av det hele. Har heller ikke hatt noe som helst komplikasjoner eller smerter i etterkant. Kommer ikke til å grue meg til evt. neste gang jeg må trekke, da jeg kommer til å bruke samme tannlege igjen. Anbefales.

Tannlegekontoret generelt virker også som de er opptatt av å være både faglig og utstyrsmessig oppdatert, slik som nevnt i en annen vurdering her. Det virker også som hygienen er godt på plass. Man får en god følelse når man kommer inn døra, blir møtt av blide helsesekretærer/tannpleiere og det er godt å sette seg i tannlegestolen. Dog en litt stiv pris, men jeg mener likevel at jeg har fått god valuta for pengene. Meget godt fornøyd!

Kjempeflink og forstående

Klinikk: Tannklinikken Dine Tenner AS Skrevet

Trakk en visdomstann uten noen komplikasjoner, heller ikke smerter etterpå!
Dyktig og forståelsesfull dame for en med tannlegeskrekk
Anbefales!