Hilde Veronica Grøtte Runningen

Gamle Prestaveg 2, Lindås senter 5955 Lindås
Tlf: 56 36 02 17 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hilde Veronica Grøtte Runningen er tannlege i Bergen og Lindås

Siste vurderinger av Hilde Veronica Grøtte Runningen

Verdens hyggeligste og flinkeste tannlege

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Hilde tar alltid godt i mot meg og gjør tannlegebesøket til en hyggelig opplevelse! Hun er veldig dyktig og forklarer underveis hva hun gjør. Kan ikke si annet enn at jeg er strålende fornøyd!

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Nøye, observant, forklarer underveis hva hun driver med og hvorfor, svarer villig og tålmodig på spørsmål og uttrykker (nesten i overkant) mye omsorg for min komfort. Av de 9-1 tannlegen jeg har hatt i livet har jeg aldri vært i nærheten av å ha så positive opplevelser hos en tannlege noen gang. Det må legges til at jeg ikke har utdanning innenfor odontologi, tannteknikk el.l. men i lys av at hun på eget initiativ har tatt tak i og rettet opp feil/mangler ved andre tannlegers arbeid er det nærliggende å tenke at hun holder et høyt nivå.

Bytter aldri tannlege!

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Hilde er verdens mest behagelige tannlege, som alltid tar vare på pasienten:) Jeg reiser gladelig flere mil og betaler bompenger og dyr parkeringsavgift for å ha henne som tannlege.

Er dyktig, rådfører seg med andre kollegaer ved behov, utfører selv en fantastisk jobb og er opptatt av hvordan du har det som pasient.
Anbefales på det sterkeste!

Kunne ikke bedt om bedre tannlege.

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Hilde er en omsorgsfull, tålmodig, humoristisk og ikke minst utrolig dyktig tannlege! Hun stoler jeg helt på og glemmer nesten helt å være redd! Og det syns jeg sier litt for meg, som pleide å få angstdempende før jeg skulle inn til tannlegen tidligere.

Hyggeligste og beste tannlegebesøket jeg har hatt!

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Kom til Hilde Veronica med tannverk og gruet meg skikkelig. Ble tatt utrolig godt i mot og hadde verken vondt eller var nervøs gjennom hele behandlingen (jeg pleier å stresse veldig). Anbefaler på det varmeste! Nå gruer jeg meg ikke til neste tannlegebesøk :)

Anbefales!

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Jeg har unngått tannlegen i flere år, og er utrolig glad for at jeg endelig har funnet en tannlege som har god kunnskap, er intersert i å lære pasienten om tannhelse og gir god oppfølging!
Smilende og veldig behagelig tannlege som jeg anbefaler til alle jeg kjenner! Endeig funnet en tannlege som er dyktig og gjør tannlegebesøket til noe hyggelig:)

Har flere ganger fått time på lørdager som passer meg utmerket pga jobb i hverdagene, veldig fleksibel tannlege:)

Verdens koseligste og snilleste tannlege

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Når Hilde er tannlegen din, gleder man seg til å gå til tannlegen. Alltid smilende og blid. Og rosa hansker. Hurra.

kjempe flink tannlege!

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

hei! eg hadde veldig tannlege skrekk! men etter eg begynnte hos hilde så er skrekken helt vekke! En rolig og flink tannlege, som tar godt vare på pasienten! er kjempe fornøyd!

anbefaler ho på det sterkeste!

Flink tannlege

Klinikk: Tannklinikken Lindås Skrevet

Går til Hilde Veronica og eg kvir meg ikkje. For hun har ein sånn ro i seg, som gjer at eg slapper av i stolen. Hun bryr seg om pasientene sine, tar på skuldrene mine og spør om det går bra. Så anbefaler hun på det sterkeste, selv om prisene er dyre. Er godt fornøyd med Hilde.

Fantastisk flink og hyggelig tannlege

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Kom til hilde med sterk angst for tannlege. Hilde kurerte skrekken og ga meg en smertefri behandling i hyggelige omgivelser.
Jeg kan anbefale tannklinikken 5-3 og spesielt Hilde.
Takk for all hjelp og god jul

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Hilde Veronica er en smilende tannlege som får pasienten til å slappe av og føle seg vel.
Hun gjør jobben smertefritt og raskt.
Prisen er ingenting å si på og hun er god på oppfølging.
Liker du ikke å gå til tannlegen (slik som meg) så kan du begynne her.
Anbefales!

Kjempeflink tannlege

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Har hatt Hilde som tannlege de siste 6 årene. Hun er nøye og gjør en flott jobb.
Jeg kan anbefale henne til alle som har litt tannlegeskrekk, da hun stadig klapper meg på skulderen og spør om det går bra.

God tannlege, men dårlig informasjon om pris

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Jeg er svært fornøyd med denne tannlegen når det gjelder måten hun arbeider på. Hun virker trygg og sikker og er flink til å snakke med meg mens hun arbeider. Jeg reagerer likevel på at det ikke blir gitt noen prisinformasjon, hverken på nettsidene, på kontoret eller underveis i behandlingen. På regningen fikk jeg en rekke gebyrer plusset på og sluttprisen var svært mye dyrere enn forventet.

Hilde - beste tannlegen!

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Jeg har flyttet fra Bergen, og måtte derfor også takke for meg ved Tannklinikken 5-3. Det var veldig synd fordi jeg var nemlig en stor fornøyd kunde hos Hilde Grøtte ved Tannklinikk 5-3. Hilde er en helt ypperlig tannlege - da hun er nøyaktig, hun følger kunder godt opp, og videre er hun alltid smilende. Jeg anbefaler Hilde på det sterkeste!

Du kan trygt velge Hilde som tannlege

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Hun er blid og hyggelig. Flink til å få pasienten til å føle seg trygg i stolen. Forklarer hele tiden hva hun gjør. Forsikrer seg om at pasienten har det bra. Veldig fornøyd med behandlingen jeg fikk. Kommer garantert tilbake!

Anbefaler Hilde på det sterkeste

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Hilde har vært tannlegen min i 4 år nå og kan ikke si annet enn at jeg er storfornøyd. Utrolig dyktig tannlege, og veldig hyggelig. Man blir alltid møtt med et bredt smil.

Jeg kan anbefale Hilde til alle, og anbefaler henne stadig vekk til familie, venner og bekjente. Alle som har fulgt mitt råd om å gå til Hilde er strålende fornøyd etter å ha vært på tannlegebesøk.

Beste tannlege jeg har vært til!!

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Dessverre har jeg tannlegeskrekk .
Heldige meg som kom til Hilde! Jeg får ikke lyst å snu i døren hos tannlegen lenger.
Hun er flink, behandler behagelig, og er forståelsesfull !!
Det er jo ingen ulempe at hun også er smilende, blid og har godt humør

Smilende og flink tannlege

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Hilde Grøtte er en smilende og flink tannlege. Hun møter meg med et smil og er tålmodig med meg. Jeg blir orientert om hva hun skal gjøre, og hun forklarer godt og viser meg på skjermen hvordan hun skal gjøre det. Jeg kommer ikke til å skifte tannlege, og jeg kan anbefale henne til de som er redd for å gå til tannlegen.

Kjempesnill

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Veldig snill og forståelsesfull tannlege. Ho kom med gode råd.

Dyktig og positiv

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Tannlege Hilde Grøtte er alltid blid og glad, men også faglig dyktig.