Hilde Veronica Grøtte Runningen

Tannklinikken Lindås
Gamle Prestaveg 2, Lindås senter 5955 Lindås
Hilde Veronica Grøtte Runningen er tannlege i Bergen og Lindås

Siste vurderinger av Hilde Veronica Grøtte Runningen

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Nøye, observant, forklarer underveis hva hun driver med og hvorfor, svarer villig og tålmodig på spørsmål og uttrykker (nesten i overkant) mye omsorg for min komfort. Av de 9-1 tannlegen jeg har hatt i livet har jeg aldri vært i nærheten av å ha så positive opplevelser hos en tannlege noen gang. Det må legges til at jeg ikke har utdanning innenfor odontologi, tannteknikk el.l. men i lys av at hun på eget initiativ har tatt tak i og rettet opp feil/mangler ved andre tannlegers arbeid er det nærliggende å tenke at hun holder et høyt nivå.

Bytter aldri tannlege!

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Hilde er verdens mest behagelige tannlege, som alltid tar vare på pasienten:) Jeg reiser gladelig flere mil og betaler bompenger og dyr parkeringsavgift for å ha henne som tannlege.

Er dyktig, rådfører seg med andre kollegaer ved behov, utfører selv en fantastisk jobb og er opptatt av hvordan du har det som pasient.
Anbefales på det sterkeste!

Kunne ikke bedt om bedre tannlege.

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Hilde er en omsorgsfull, tålmodig, humoristisk og ikke minst utrolig dyktig tannlege! Hun stoler jeg helt på og glemmer nesten helt å være redd! Og det syns jeg sier litt for meg, som pleide å få angstdempende før jeg skulle inn til tannlegen tidligere.

Hyggeligste og beste tannlegebesøket jeg har hatt!

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Kom til Hilde Veronica med tannverk og gruet meg skikkelig. Ble tatt utrolig godt i mot og hadde verken vondt eller var nervøs gjennom hele behandlingen (jeg pleier å stresse veldig). Anbefaler på det varmeste! Nå gruer jeg meg ikke til neste tannlegebesøk :)

Anbefales!

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Jeg har unngått tannlegen i flere år, og er utrolig glad for at jeg endelig har funnet en tannlege som har god kunnskap, er intersert i å lære pasienten om tannhelse og gir god oppfølging!
Smilende og veldig behagelig tannlege som jeg anbefaler til alle jeg kjenner! Endeig funnet en tannlege som er dyktig og gjør tannlegebesøket til noe hyggelig:)

Har flere ganger fått time på lørdager som passer meg utmerket pga jobb i hverdagene, veldig fleksibel tannlege:)