Hilde Veronica Grøtte Runningen

Gamle Prestaveg 2, Lindås senter 5955 Lindås

Siste vurderinger av Hilde Veronica Grøtte Runningen

Bytter aldri tannlege!

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Hilde er verdens mest behagelige tannlege, som alltid tar vare på pasienten:) Jeg reiser gladelig flere mil og betaler bompenger og dyr parkeringsavgift for å ha henne som tannlege.

Er dyktig, rådfører seg med andre kollegaer ved behov, utfører selv en fantastisk jobb og er opptatt av hvordan du har det som pasient.
Anbefales på det sterkeste!

Kunne ikke bedt om bedre tannlege.

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Hilde er en omsorgsfull, tålmodig, humoristisk og ikke minst utrolig dyktig tannlege! Hun stoler jeg helt på og glemmer nesten helt å være redd! Og det syns jeg sier litt for meg, som pleide å få angstdempende før jeg skulle inn til tannlegen tidligere.

Hyggeligste og beste tannlegebesøket jeg har hatt!

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Kom til Hilde Veronica med tannverk og gruet meg skikkelig. Ble tatt utrolig godt i mot og hadde verken vondt eller var nervøs gjennom hele behandlingen (jeg pleier å stresse veldig). Anbefaler på det varmeste! Nå gruer jeg meg ikke til neste tannlegebesøk :)

Anbefales!

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Jeg har unngått tannlegen i flere år, og er utrolig glad for at jeg endelig har funnet en tannlege som har god kunnskap, er intersert i å lære pasienten om tannhelse og gir god oppfølging!
Smilende og veldig behagelig tannlege som jeg anbefaler til alle jeg kjenner! Endeig funnet en tannlege som er dyktig og gjør tannlegebesøket til noe hyggelig:)

Har flere ganger fått time på lørdager som passer meg utmerket pga jobb i hverdagene, veldig fleksibel tannlege:)

Verdens koseligste og snilleste tannlege

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Når Hilde er tannlegen din, gleder man seg til å gå til tannlegen. Alltid smilende og blid. Og rosa hansker. Hurra.