Hilde Veronica Grøtte Runningen

Hilde Veronica Grøtte Runningen er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Hilde Veronica Grøtte Runningen

Heilt aldeles konge!

Klinikk: Oris Dental Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Har brukt Hilde i fleire år, og synes alt er supert. Det kan eg ikkje sei om mange andre ting i livet, men Hilde er ein positiv konstant, som ein solstråle eg møter ca ein gong i året på kontroll.

Trakk tilogmed nokre visdomstenner, og synes fortsatt ho er heilt konge. Det står det respekt av.

Beste tannlegen!

Klinikk: Oris Dental Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Superfornøyd med Hilde. Profesjonell og tar seg tid til å forklare ting underveis. 10/10! Jeg har bare positive ting å si.

Fantastisk 😇😇😇😇😇

Klinikk: Oris Dental Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Hadde alle gitt den sevicen, tryggheten, fantastisk opplevelse jeg fikk, å resultatet ble at jeg gruer meg ikke til neste gang, Tusen takk

Verdens hyggeligste og flinkeste tannlege

Klinikk: Oris Dental Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Hilde tar alltid godt i mot meg og gjør tannlegebesøket til en hyggelig opplevelse! Hun er veldig dyktig og forklarer underveis hva hun gjør. Kan ikke si annet enn at jeg er strålende fornøyd!

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Oris Dental Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Nøye, observant, forklarer underveis hva hun driver med og hvorfor, svarer villig og tålmodig på spørsmål og uttrykker (nesten i overkant) mye omsorg for min komfort. Av de 9-1 tannlegen jeg har hatt i livet har jeg aldri vært i nærheten av å ha så positive opplevelser hos en tannlege noen gang. Det må legges til at jeg ikke har utdanning innenfor odontologi, tannteknikk el.l. men i lys av at hun på eget initiativ har tatt tak i og rettet opp feil/mangler ved andre tannlegers arbeid er det nærliggende å tenke at hun holder et høyt nivå.