Einar Eikeland

Autorisasjon (2008)

Tannklinikken i Dreggen AS Telefonnummer55 31 72 1055 31 72 ...
Dreggsallmenningen 10 -12 5003 Bergen
Einar Eikeland er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Einar Eikeland

Mindre angst 👏😁

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Hatt tannlegeskrekk i hele mitt liv. Gått til tannlegen hvert 3 år, tidligere. Nå går jeg hvert år.
Etter at jeg begynte hos Einar,har skrekken minsket og han er veldig forståelsesfull, ærlig, konkret og forstår alle mine behov.
Jeg har aldri hatt noen tann problemer,men det er svært viktig å sjekke tennene hvert år. Og fjerne tannstein.
Einar er veldig dyktig på å kun snakke/fokusere på tennene, noe jeg setter enormt pris på. Han er jo tross alt en tannlege 😂
Jeg klarer ikke å snakke om sosiale ting,når jeg sliter med tannlege angst,i utgangspunktet....liker ikke at for eksempel tannleger snakker om for eksempel det daglige...hva en har gjort på i ferien osv...
Digger at han har på radio😂👏Det gjør at angsten forsvinner en del,og jeg kan slappe mer av. Takk 😁

Den ALLER BESTE tannlege..

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Trodde aldri I mitt 73.årige liv skulle komme til å si at : jeg elsker min tannlege, men det sier jeg både om Einar og til han.

Herlig humørfylt tannlege som ser deg og behandler deg som om du var en skjør skatt😊.
Har hele mitt liv fryktet tannleger og da har besøkene blitt deretter.

Den tiden er forbi etter at jeg fikk Einar!
Og takk og lov for det.

Sikkert flere dyktige tannleger i Dreggen , men kan bare uttale meg om EINAR.👌👌👌

Fantastisk🤗

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Dreggen tannlegesenter kan virkelig anbefales å gå til. Det er bare smilende hyggelige personale der som virkelig får deg til å slappe av. Min tannlege Einar eikeland får deg til å føle seg virkelig avslappet i stolen. Han gir mye trygghet og god atmosfære når man ligger der i stolen. Jeg sliter selv med angst og går man inn til han så forsvinner angsten. Så takk for at du er en knallgod tannlege 🤗

En flink og kjekk tannlege

Nøye og gir tillit .
Fornøyd etter hver behandling .
Gir gode råd når jeg spør !
Alltid godt humør som smitter over på meg.

Hadde tannlegeskrekk før eg begynte å gå til Einar, men han er veldig flink å berolige pasienten.

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Den beste tannlegen eg har gått til. Gir han de beste anbefalinger.Veldig flink til å sitte bedøvelse, eg kjente ingenting.