Lars-Fredrik Gjølstad

Autorisasjon (2011)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Varna Tannlegesenter Prisliste

Varna Tannlegesenter Telefonnummer69 26 49 0069 26 49 ...
Rosenvingesvei 8, Lilleeng helsepark 1523 Moss
Lars-Fredrik Gjølstad er tannlege i Moss

Siste vurderinger av Lars-Fredrik Gjølstad

Super tannlege

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Lars har 'reddet' tennene mine og jeg er evig takknemlig. Han bryr seg virkelig og har et behagelig vesen. Desidert den beste tannlegen jeg har hatt - og jeg er gammel og har har hatt mange. Dessuten har han henvist meg til flinke spesialister når det har vært nødvendig. Setter utrolig pris på dem alle.

Anbefales alle med tannlegeskrekk

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Tar hensyn til angst. Beroligende og veldig tillitsvekkende. Jeg hadde ikke vært hos tannlege på mange år pga redsel og gruet meg veldig. Men her fikk jeg bestemme alt selv og styre fremgangen og fikk alt nøye forklart og følte meg trygg. Og ingen smerte ! Hvis du er redd, gå til han her .

En veldig behagelig og profesjonell tannlege

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Lars -Fredrik Gjølstad fremstår som en vennlig og dyktig fagperson. Han tar seg tid til å forklare og gir gode og utfyllende svar på pasientens spørsmål.

Rask, nøye og behagelig tannlege!

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Hyggelig velkomst og liten ventetid. Lekre lokaler og moderne utstyr.
Veldig hyggelig og blid tannlege som kan sitt fag og er nøye med å følge godt opp. Jobber raskt og effektivt, og resultatet blir pent!
Kjempefornøyd!

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Akkurat kommet hjem etter tannlegebesøk med min eldste datter på 14 med tannlege-skrekk, som skulle trekke tenner pga regulering. Vi valgte av diverse dårlige erfaringer med skoletannlege og gjøre dette privat. Fordi vår "faste"(og flinke) tannlege på senteret er i videreutdannelse fikk vi time hos Lars. Uker med gruing ble gjort til skamme, pasienten ble tatt fantastisk imot. Rolig,behaglig og dyktig, mamma han var helt fenomenal ble sagt i det vi gikk ut. Neste ukes time ofres ikke en tanke!