Lars-Fredrik Gjølstad

Klinikk

Varna Tannlegesenter

Rosenvingesvei 8, Lilleeng helsepark 1523 Moss

Siste vurderinger av Lars-Fredrik Gjølstad

En veldig behagelig og profesjonell tannlege

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Lars -Fredrik Gjølstad fremstår som en vennlig og dyktig fagperson. Han tar seg tid til å forklare og gir gode og utfyllende svar på pasientens spørsmål.

Rask, nøye og behagelig tannlege!

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Hyggelig velkomst og liten ventetid. Lekre lokaler og moderne utstyr.
Veldig hyggelig og blid tannlege som kan sitt fag og er nøye med å følge godt opp. Jobber raskt og effektivt, og resultatet blir pent!
Kjempefornøyd!

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Akkurat kommet hjem etter tannlegebesøk med min eldste datter på 14 med tannlege-skrekk, som skulle trekke tenner pga regulering. Vi valgte av diverse dårlige erfaringer med skoletannlege og gjøre dette privat. Fordi vår "faste"(og flinke) tannlege på senteret er i videreutdannelse fikk vi time hos Lars. Uker med gruing ble gjort til skamme, pasienten ble tatt fantastisk imot. Rolig,behaglig og dyktig, mamma han var helt fenomenal ble sagt i det vi gikk ut. Neste ukes time ofres ikke en tanke!

Rolig og tydelig tannlege

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Etter besøk hos tannlege sitter jeg igjen med et kjempegodt inntrykk. Har vært hos flere tannleger her på tannklinikken IG er like fornøyd hver gang. Blir også tatt imot av hyggelige tannlegeassistenter .

Dyktig tannlege

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Som fast tannlege opplever jeg Lars G. som seriøs. Han følger nøye med på tannhelsen. Lars G. nøler ikke med å videresende til spesialist for vurdering og hjelp om nødvendig. God oppfølging og regelmessig innkalling etter avtale. Alltid hyggelig å gå til tannlegen som jeg har tillit til.