Lars-Fredrik Gjølstad

Rosenvingesvei 8, Lilleeng helsepark 1523 Moss
Tlf: 69 26 49 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Lars-Fredrik Gjølstad er tannlege i Moss

Siste vurderinger av Lars-Fredrik Gjølstad

En veldig behagelig og profesjonell tannlege

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Lars -Fredrik Gjølstad fremstår som en vennlig og dyktig fagperson. Han tar seg tid til å forklare og gir gode og utfyllende svar på pasientens spørsmål.

Rask, nøye og behagelig tannlege!

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Hyggelig velkomst og liten ventetid. Lekre lokaler og moderne utstyr.
Veldig hyggelig og blid tannlege som kan sitt fag og er nøye med å følge godt opp. Jobber raskt og effektivt, og resultatet blir pent!
Kjempefornøyd!

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Akkurat kommet hjem etter tannlegebesøk med min eldste datter på 14 med tannlege-skrekk, som skulle trekke tenner pga regulering. Vi valgte av diverse dårlige erfaringer med skoletannlege og gjøre dette privat. Fordi vår "faste"(og flinke) tannlege på senteret er i videreutdannelse fikk vi time hos Lars. Uker med gruing ble gjort til skamme, pasienten ble tatt fantastisk imot. Rolig,behaglig og dyktig, mamma han var helt fenomenal ble sagt i det vi gikk ut. Neste ukes time ofres ikke en tanke!

Rolig og tydelig tannlege

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Etter besøk hos tannlege sitter jeg igjen med et kjempegodt inntrykk. Har vært hos flere tannleger her på tannklinikken IG er like fornøyd hver gang. Blir også tatt imot av hyggelige tannlegeassistenter .

Dyktig tannlege

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Som fast tannlege opplever jeg Lars G. som seriøs. Han følger nøye med på tannhelsen. Lars G. nøler ikke med å videresende til spesialist for vurdering og hjelp om nødvendig. God oppfølging og regelmessig innkalling etter avtale. Alltid hyggelig å gå til tannlegen som jeg har tillit til.

En av de beste tannlegene jeg har hatt

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Han er faglig dyktig, hyggelig og god til å forklare hva som skjer under behandlingen. Han virker også grundig, men det hender han må minnes på ting.

Den beste tannlegen

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Vi liker oss godt behagelig og hyggelig tannlege. Det er også hyggelig tannlegeassistenter som vi har kontakt med i lyse og fine lokaler. Nytt og fint tannlegeutstyr som er behagelig for oss pasienter.

Håndfast, effektiv, nøye

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Utrivelig forsinkelse, trangt venterom. Ellers godt fornøyd.
Siden denne fanen gjelder totalinntrykk burde 'samlet vurdering' nedenfor ikke gjelde for tannlegen, men for totalinntrykket. Min vurdering er for totalinntrykket.

fin tannlege

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Jeg syns Lars er veldig flink. Slapper av når jeg sitter i stolen. Håper jeg kan få bruke han fast nå som jeg har funnet en dyktig tannlege...

Bedre tannlege finner du ikke:)

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Lars-Fredrik er hyggelig, flink til å forklare, hensynsfull, blid, rask, effektiv, har humor og er en fantastisk tannlege. Gruer meg aldri til å dra dit og anbefaler han til de rundt meg!
Kommer ikke til å bytte han bort:)

Behagelig, forståelsesfull og faglig svært dyktig!

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Utrolig glad jeg har denne tannlegen. Faglig svært dyktig, men også menneskelig forståelsesfull!! Anbefales 100prosent.
Hilsen en som har litt angst:)

Verdens beste tannlege!

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Jeg har i mange år vært livredd tannlegen. Jeg gikk bare hvis noe ramlet ut, eller det var så vondt at jeg ikke holdt ut.

Nå har jeg gått hos Lars-Fredrik i et par år, og jeg er superfornøyd med ham som tannlege. Han er flink med folk, og flink som tannlege. Når jeg i tillegg kan få litt hypnose og hjelp til å slappe av, da er det ok å gå til tannlegen.

Det er langt igjen til jeg liker å gå til tannlegen, men jeg er på vei og det er takket være flinke folk hos Varna Tannlegesenter.

Trygg, dyktig og kunnskapsrik.

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Gjølstad er Harmonisk og vennlig i sin imøtekommenhet og meget dyktig i sin behandling av pasienter.
Servicen ved bestilling av time er veldig bra, kort ventetid.
Fornøyd kunde etter å ha fått botox injeksjoner :-)

den beste :-) lars Fredrik

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Skulle operere ut visdomstann. Gruet meg så mye til det. Men takk til irene som holdt min hånd og beroliget meg. Takk til tannlegen som var så flink som sa hele tiden dette går så bra. Tusen takk til dere. :-)

Hurra, han er min nye tannlege!

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Veldig fornøyd etter min første time hos Gjølstad! Har fått ham anbefalt av andre, og han innfridde i høyeste grad forventningene; Smertefri behandling, forklarer og begrunner underveis,og han legger mye arbeid i finnishen. Jeg merker ikke at jeg har fått ny fylling (som jeg alltid har gjort hos andre tannleger). Liker også at han går for å reparere tannen uten å ty til krone o.l. hvis det ikke er helt nødvendig. (Min tidligere tannlege anbefalte krone på 'alle' tenner!). Anbefaler Gjølstad på det varmeste!

Super tannlege!

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Jeg ble tatt godt imot av blide tannlegesekretærer. Tannlegen var grundig, hyggelig og forklarte godt hva som ble gjort. Dere kan anbefales til andre!

Tannlegeengel!!!

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Fantastisk tannlege som har fjernet min tannlegeskrekk jeg har hatt hele livet! Fått smilet tilbake og latteren sitter løst igjen! Er så evig takknemlig for alt han har gjort og gjør .

Glimrende tannlege.

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Lars-Fredrik Gjølstad er en usedvanlig dyktig tannlege, en av de aller beste jeg har hatt. Før jeg gikk over til Lars-Fredrik reiste jeg fra Oslo til Lillehammer to ganger i året for sjekk av tennene hos min tannlege der, som jeg har hatt i over 40 år. Da jeg måtte ha akutt hjelp, fikk jeg behandling hos tannlege Gjølstad på Varna Tannlegesenter. Etter den første opplevelsen i møte med ham og senteret, er jeg nå fast pasient der. Atmosfæren er flott på hele senteret, svært hyggelige tannlegeassistenter og resepsjonister. Lars-Fredrik Gjølstad er meget grundig, svært netthendt og utfører blant annet aldeles nydelige fyllinger, der han kan bygge opp tannen og forme til de "naturlige" grooene og strukturene i tannen på en slik måte, at jeg ikke lenger klarer å se forskjell på hans arbeid og mine naturlige tenner. Jeg gir Gjølstad og Senteret min aller beste anbefaling. Fem av fem stjerner.

Engelen kledd i hvitt!

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

For første gang var jeg pasienten til Gjølstad. Jeg fikk et utrolig godt førsteinntrykk. For en dyktig lege, som absolutt kunne jobben sin. I ca ett år har jg hatt smerter i den ene tannen, og fast - tannlegen min tok ikke det seriøst. Pga sykdom måtte jeg bestille time hos en ny tannlege (Gjølstad) , er glad jeg gjorde det. For idag er jeg smertefri. For meg er han engelen! :-) Anbefales på det sterkeste!

Veldig dyktig

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Dyktig, rask, flink og kjempe god på pasienter med tannlege skrekk! Alltid føre var.