Lars-Fredrik Gjølstad

Oral protetikk

Autorisasjon (2011)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Odontia Varna Tannlegesenter Telefonnummer69 26 49 0069 26 49 ...
Rosenvingesvei 8, Lilleeng helsepark 1523 Moss
Lars-Fredrik Gjølstad er tannlege i Moss

Siste vurderinger av Lars-Fredrik Gjølstad

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Odontia Varna Tannlegesenter Skrevet

Akkurat kommet hjem etter tannlegebesøk med min eldste datter på 14 med tannlege-skrekk, som skulle trekke tenner pga regulering. Vi valgte av diverse dårlige erfaringer med skoletannlege og gjøre dette privat. Fordi vår "faste"(og flinke) tannlege på senteret er i videreutdannelse fikk vi time hos Lars. Uker med gruing ble gjort til skamme, pasienten ble tatt fantastisk imot. Rolig,behaglig og dyktig, mamma han var helt fenomenal ble sagt i det vi gikk ut. Neste ukes time ofres ikke en tanke!

Rolig og tydelig tannlege

Klinikk: Odontia Varna Tannlegesenter Skrevet

Etter besøk hos tannlege sitter jeg igjen med et kjempegodt inntrykk. Har vært hos flere tannleger her på tannklinikken IG er like fornøyd hver gang. Blir også tatt imot av hyggelige tannlegeassistenter .

Dyktig tannlege

Klinikk: Odontia Varna Tannlegesenter Skrevet

Som fast tannlege opplever jeg Lars G. som seriøs. Han følger nøye med på tannhelsen. Lars G. nøler ikke med å videresende til spesialist for vurdering og hjelp om nødvendig. God oppfølging og regelmessig innkalling etter avtale. Alltid hyggelig å gå til tannlegen som jeg har tillit til.

En av de beste tannlegene jeg har hatt

Klinikk: Odontia Varna Tannlegesenter Skrevet

Han er faglig dyktig, hyggelig og god til å forklare hva som skjer under behandlingen. Han virker også grundig, men det hender han må minnes på ting.

Den beste tannlegen

Klinikk: Odontia Varna Tannlegesenter Skrevet

Vi liker oss godt behagelig og hyggelig tannlege. Det er også hyggelig tannlegeassistenter som vi har kontakt med i lyse og fine lokaler. Nytt og fint tannlegeutstyr som er behagelig for oss pasienter.