Stine Bjørhovde

Stine Bjørhovde er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Stine Bjørhovde

Dyktig, pedagogisk og imøtekommende

Klinikk: Colosseum Tannlege Tannlegehuset Skrevet

Stine er alltid imøtekommende, serviceinnstilt og møter meg på en hyggelig måte. Hun er kunnskapsrik og drøftet alltid behandlingen med meg. Under behandlingen forklarer hun hele tiden hva hun gjør. For pasienter med tannlegeskrekk vil hun kunne roe og trygge pasienten. Jeg har tidligere benyttet mange tannleger, men aldri opplevd å møte en med de gode kvalitetene Stine har. Anbefales på det sterkeste.

Den beste tannlegen

Klinikk: Colosseum Tannlege Tannlegehuset Skrevet

Helt enig med alt positivt som er skrevet om Stine som tannlege. Aller viktigst for meg er at tannlegen forklarer og begrunner underveis i arbeidet. Jeg kan virkelig ikke fordra opplevelsen av tannleger som durer i vei inne i kjeften min uten å fortelle meg hvorfor. Her er Stine i en helt egen klasse! Glimrende, på alle vis. Jeg har flyttet fra Landås, men har ikke tenkt å skifte tannlege!

Tannlegen man gleder seg til å gå til

Klinikk: Colosseum Tannlege Tannlegehuset Skrevet

Dyktig, proff, forsiktig, imøtekommende, hyggelig.
Bare noen få stikkord som beskriver denne fantastiske unge damen! Her føler man seg 100% trygg og ivaretatt!
Perfekt valg for en som har tannlegeskrekk! Stor fare for at du blir kurert!

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Stine Bjørhovde Skrevet

Jeg er født med ganespalte med tenner og nerver på kryss og tvers. Tannlege Stine Bjørhovde tok den meget store utfordringen med å lage ny bro i hele overkjeven. Resultatet ble himmelhøyt langt over de villeste forventninger! Hun er ekstremt profesjonell og hensynsfull. Har en sterk utstråling av trygghet, og har fjernet 50 år med tannlegeskrekk. Hun anbefales på det sterkeste for utfordrende tannbehandling.
Tusen takk for en svært behagelig opplevelse!

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Stine Bjørhovde Skrevet

Utrolig pedagogisk dyktig. Forteller og går nøye igjennom hva som skal gjøres. Får meg til å føle at dette går veldig bra. Skal aldri bytte tannlege