William Yu

Dental Norge Forus AS

2007

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Dental Norge Forus AS Prisliste

William Yu er tannlege i Sandnes

Siste vurderinger av William Yu

Fem stjerner

Klinikk: Dental Norge Forus AS Skrevet

Jeg flyttet til Stavanger fra Oslo i fjor og valgte Yu fra de gode vurderingene på legelisten. Et valg som jeg ikke angrer på. Han er faglig dyktig, lett på hånden og jeg fikk gode forklaringer hele veien. Veldig behagelig og følte meg godt ivaretatt. Selv om han flyttet hit fra Australia for noen år siden, snakker han godt Norsk.

Fem stjerner fra meg!

Fantastisk tannlege

Klinikk: Dental Norge Forus AS Skrevet

Han er den beste tannlegen jeg har gått til. Forklarer hvorfor han gjør det han gjør. Har aldri fått så god behandling fra noen tannlege tiďligere. Kan anbefales på det sterkeste.

Super fornøyd

Klinikk: Dental Norge Forus AS Skrevet

Fikk anbefalt William av en venn og jeg er super fornøyd! Dyktig og effektiv tannlege, rimelige priser og kjempe service. Har bare positive opplevelser

Fantastisk tannlege

Klinikk: Dental Norge Forus AS Skrevet

William er en faglig dyktig og kjempe vennlig tannlege. Han forklarer alt på en god måte og gir god informasjon før behandling. Ingen stress og klarte å sovne i stolen. Kan anbefales på det sterkeste!

Kjempe fornøyd

Klinikk: Dental Norge Forus AS Skrevet

Hadde gruet med til å gå til tannlegen lenge. Utsatte og utsatte. Hadde så dårlig erfaring med den siste tannlegen min med smerter og veldig voldsom behandling. Men var suuuper fornøyd med William! Jeg borret 3 hull. Han forklarte hva han gjorde og var veldig behagelig. Hadde ingen smerter. Fikk litt mer bedøvelse når jeg begynte å kjenne litt. Kommer definitivt til å gå til William igjen. Gruer meg ikke til neste besøk.
Prisene her er også veldig gode, spesielt for oss som ikke har så god økonomi.
All in all super fornøyd 👌🏻