William Yu

William Yu er tannlege i Sandnes

Siste vurderinger av William Yu

Kjempe fornøyd

Klinikk: Dental Norge Forus AS Skrevet

Hadde gruet med til å gå til tannlegen lenge. Utsatte og utsatte. Hadde så dårlig erfaring med den siste tannlegen min med smerter og veldig voldsom behandling. Men var suuuper fornøyd med William! Jeg borret 3 hull. Han forklarte hva han gjorde og var veldig behagelig. Hadde ingen smerter. Fikk litt mer bedøvelse når jeg begynte å kjenne litt. Kommer definitivt til å gå til William igjen. Gruer meg ikke til neste besøk.
Prisene her er også veldig gode, spesielt for oss som ikke har så god økonomi.
All in all super fornøyd 👌🏻

Anbefales

Klinikk: Dental Norge Forus AS Skrevet

Har hatt meget gode erfaringer med han som tannlege. Forståelsesfull, grundig og effektiv. Anbefales på det sterkeste.

Smertefritt og proffesjonelt

Klinikk: Dental Norge Forus AS Skrevet

Jeg har vært hos William for behandlinger og hele opplevelsen var profesjonelt og smertefritt. En av behandlingene gikk ut på å erstatte en gammel amalgam fylling med porselen, og flere måneder senere er jeg fortsatt storfornøyd med både behandling og resultat. William er opptatt av forebyggende tannhelsepleie og det er alltid en fornøyelse å gå til kontroll hos han. Jeg vurderer å erstatte flere knekte fyllinger og jeg har full tiltro til Williams råd og gjennomførelse. Har allerede anbefalt han til familie og venner.

Dyktig, grundig og samvittighetsfull.

Klinikk: Dental Norge Forus AS Skrevet

Har brukt William i et års tid nå, ikke bare til enkelt "vedlikehold", men til en vanskelig tanntrekking også. Veldig gode erfaringer. Er egentlig fra Australia, men snakker greit norsk. Han er dyktig, nøyaktig og veldig opptatt av at pasienten ikke skal føle smerte eller ubehag. Har bare positive erfaringer med ham, og kan anbefale ham varmt.

Verdt å merke seg at han flyttet hit sammen med sin norske kone fra en praksis i en storby i Australia. Hvorfor han jobber på et lite norsk kontor, vet ikke jeg, men han er tydelig overkvalifisert for jobben.

Ekstra bonus: Tannlegekontoret lukter ikke av den samme, stramme desinfeksjonsvæsken som de fleste andre. Veldig greit.