William Yu

Larsamyrå 18 4313 Sandnes

Siste vurderinger av William Yu

Smertefritt og proffesjonelt

Klinikk: Dental Norge Forus AS Skrevet

Jeg har vært hos William for behandlinger og hele opplevelsen var profesjonelt og smertefritt. En av behandlingene gikk ut på å erstatte en gammel amalgam fylling med porselen, og flere måneder senere er jeg fortsatt storfornøyd med både behandling og resultat. William er opptatt av forebyggende tannhelsepleie og det er alltid en fornøyelse å gå til kontroll hos han. Jeg vurderer å erstatte flere knekte fyllinger og jeg har full tiltro til Williams råd og gjennomførelse. Har allerede anbefalt han til familie og venner.

Dyktig, grundig og samvittighetsfull.

Klinikk: Dental Norge Forus AS Skrevet

Har brukt William i et års tid nå, ikke bare til enkelt "vedlikehold", men til en vanskelig tanntrekking også. Veldig gode erfaringer. Er egentlig fra Australia, men snakker greit norsk. Han er dyktig, nøyaktig og veldig opptatt av at pasienten ikke skal føle smerte eller ubehag. Har bare positive erfaringer med ham, og kan anbefale ham varmt.

Verdt å merke seg at han flyttet hit sammen med sin norske kone fra en praksis i en storby i Australia. Hvorfor han jobber på et lite norsk kontor, vet ikke jeg, men han er tydelig overkvalifisert for jobben.

Ekstra bonus: Tannlegekontoret lukter ikke av den samme, stramme desinfeksjonsvæsken som de fleste andre. Veldig greit.