William Yu

Autorisasjon (2007)

Oris Dental Madla Telefonnummer51 59 70 0051 59 70 ...
Madlamarkveien 2a 4041 Hafrsfjord
William Yu er tannlege i Stavanger

Siste vurderinger av William Yu

Fantastisk tannlege

Klinikk: Oris Dental Madla Skrevet

Har vært hos tannlege William Yu for andre gangen nå . Han er den beste tannlegen jeg har vært hos 😊 forklarer alt han gjør , så jeg slapper veldig av .
Anbefales til alle 👍

Fantastisk

Klinikk: Oris Dental Madla Skrevet

Var hos ham idag og trakk en visdomstann. Veldig flink og forklare og tannen var ute på 10 minutter. Alt gikk veldig bra. 😊😊

Meget bra tannlege

Klinikk: Dental Norge Forus AS Skrevet

Har hatt William som tannlege i et par år. Ikke bare er Dental Norge overraskende billig i forhold til andre tannleger, William er veldig dyktig. Han er nøye, fornøyelig, snakker så du forstår, og veldig forklarende. Nesten på grensen til for mye. Ikke alt inni der jeg vil vite om ;)
Anbefales!

Fem stjerner

Klinikk: Dental Norge Forus AS Skrevet

Jeg flyttet til Stavanger fra Oslo i fjor og valgte Yu fra de gode vurderingene på legelisten. Et valg som jeg ikke angrer på. Han er faglig dyktig, lett på hånden og jeg fikk gode forklaringer hele veien. Veldig behagelig og følte meg godt ivaretatt. Selv om han flyttet hit fra Australia for noen år siden, snakker han godt Norsk.

Fem stjerner fra meg!

Fantastisk tannlege

Klinikk: Dental Norge Forus AS Skrevet

Han er den beste tannlegen jeg har gått til. Forklarer hvorfor han gjør det han gjør. Har aldri fått så god behandling fra noen tannlege tiďligere. Kan anbefales på det sterkeste.