Nils Mats Hellman

• Oral kirurgi og oralmedisin
  • Oral-kirurgi og oralmedisin

2011

Colosseumklinikken AS Avd Solakrossen Prisliste

Colosseumklinikken AS Avd Solakrossen Telefonnummer51 21 68 0051 21 68 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Solakrossen 14 4050 Sola
Nils Mats Hellman er tannlege i Sola

Siste vurderinger av Nils Mats Hellman

Imponerende oralkirurg

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Solakrossen Skrevet

Foretok sinusløft i dag . Var veldig skeptisk da jeg hadde sett video av sinusløft på internett .
Kirurgen og hans assistent er veldig imøtekommende og kirurgen har en lun humor . Det hjelper på når en har antydning til tannlegeskrekk.
Ble fortalt og vist på skjerm hva som skal gjøres . Etter operasjonen viser kirurgen utført sinusløft på skjerm og informerer hva en bør gjøre de første dagene
Operasjonen gikk smertefritt . Nå venter en periode med heling av kunstig ben og innsetting av implantater .

Frekk

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Solakrossen Skrevet

Han er sikkert veldig god i jobben sin. Gikk inn uten tannlegeskrekk og kom ut med. Snakka bort når jeg sa jeg var redd og var frekk med kommentarer.

Fantastisk støtte!

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Jessheim Skrevet

Trakk visdomstann hos han i dag, og var veldig redd da jeg kom. Han var utrolig støttende, beroligende og dyktig. Ga råd på veien, men lot meg ta valgene selv. Opplevelsen var overraskende god, jeg ville definitivt anbefale denne oralkirurgen!