Berit Alvilde Nordal Thorud

Klinikk

Colosseumklinikken AS Avd Jessheim

Ringveien 23 2050 Jessheim

Siste vurderinger av Berit Alvilde Nordal Thorud

En veldig flink og hyggelig tannlege inkl assistenter

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Jessheim Skrevet

Jeg fikk ordnet en tann som hadde mistet en del av tannen og fylling. I tillegg utførte hun en generell undersøkelse.
Arbeidet ble utført på en profesjonell og god måte. Hun kom med gode råd for hvordan jeg skal ivareta tenne mine videre og helthetsopplevelsen min var totalt sett meget god.
Hun og hennes hyggelige assistent Linn anbefales på det sterkeste. I tillegg vil jeg også trekke frem Tone som satt i resepsjonen.
Alt i alt veldig hyggelig!

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Jessheim Skrevet

Jeg har ikke vært hos tannlegen på 10 år, så var redd for å få mitt livs sjokk, men blir bare noen tusenlapper fattigere, men gud hvor glad jeg er for at det er Berit som skal fikse tenna mine.
Henne er lett å komme i kontakt med og er flink til å snakke underveis om hvordan det går og ga mange fine tips om hvordan vedlikeholde tennene og alt som hører til,

hun var litt brutal på første daten synes jeg, men en så herlig dame så får henne en stjerne i boka uansett ;)
ganske søt er hun også.

Føler jeg er på et samlebånd

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Jessheim Skrevet

Opplever ingen kontakt med tannlegen annet enn at hun holder på inne i munnen. Snakker lite eller ingenting og forteller ingenting av hva hun gjør. Spør ikke om det går bra iløpet av behandling. Som pasient savner jeg en form for beroligende prat og informasjon mens jeg sitter i stolen. Har valgt å bytte tannlege.

Veldig hyggelig og mild tannlege!

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Jessheim Skrevet

Liker ikke å gå til tannlegen, men har klart å komme igang med jevnlig oppfølging da Berit er en tannlege jeg liker godt. Blir godt tatt imot selv om jeg har tannlegeskrekk. Hun er veldig forståelsesfull og tar seg god tid og forteller hele tiden hva hun gjør hvis du ønsker det. Stort pluss for at hun tar seg tid til å gjøre seg ferdig med alt som evt. dukker opp som ikke var planlagt. Dette for at jeg skal slippe å komme tilbake en gang til. Aldri vært forsinket. Anbefales! :)