Berit Alvilde Nordal Thorud

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Berit Alvilde Nordal Thorud er tannlege i Ullensaker

Siste vurderinger av Berit Alvilde Nordal Thorud

Det smerter meg å si at dette er den verste tannlegen jeg har hatt (basert på årelang erfaring med henne)

Klinikk: Colosseum Tannlege Jessheim Skrevet

Jeg har tenkt lenge på om jeg bør skrive denne anmeldelsen av den enkle grunn at man skal være forsiktig med å generalisere ut fra egne erfaringer. Det er tross alt levebrødet til folk det er snakk om her, og det er alltid to parter i en sak. Jeg har sterk tannlegeskrekk, og er klar over at det kan være krevende for tannleger å håndtere dette.

Like fullt har jeg kommet fram til at det er nødvendig å informere andre om min opplevelse av Berit Alvilde, en tannlege jeg på det sterkeste vil fraråde andre å bruke.

Siden hun jobber på en Colloseumklinikk, en typisk moderne klinikk med nytt utstyr, forventet jeg en oppdatert og kunnskapsrik tannlege. Nå, etter årevis som kunde hos henne, innser jeg at jeg burde skiftet tannlege umiddelbart etter første konsultasjon. Jeg fikk raskt følelsen av manglende interesse for meg som pasient. Jeg følte også at hun hadde en overbærende holdning til tannlegeskrekken min, en følelse som bare har blitt forsterket gjennom behandlingsløpet.

Erkjennelsen av at det er meget stor forskjell på kompetansenivået til tannleger har kommet som et resultat av behandlingen jeg har fått. Den kom vel egentlig først etter å ha blitt undersøkt av to spesialister i kjølvannet av behandling hos henne,

Det er dessverre vanskelig for meg å gå i detalj rundt hva jeg har opplevd uten å bryte Legelisten sine retningslinjer.

Det er med tungt hjerte og dyrkjøpt erfaring jeg skriver denne anmeldelsen for å informere spesielt folk med sammensatte tannplager, periodontitt i slekta og/eller tannlegeskrekk at det finnes vesentlig mer kompetente tannleger å bli behandlet av. Jeg er ikke sint på henne, denne anmeldelsen er ikke skrevet i sinne, men jeg bærer på en slags sorg over at det tok så lang tid for meg skjønne at jeg må finne meg en betydelig mer kompetent tannlege, en tannlege med kompetanse på det nivået man faktisk forventer.

Jeg skriver dette for at du som leser skal slippe å bruke år på å komme fram til det samme.

En veldig flink tannlege

Klinikk: Colosseum Tannlege Jessheim Skrevet

Berit er en kjempe flink tannlege som vet hva hun holder på med. Hun er alltid blid og hyggelig. Har tannlege skrekk men etter å ha vært hos Berit er det ikke noe problem å dra til tannlegen lengre. Kunne ønske hun fortalte litt mer av hva hun gjør underveis, men bortsett fra det er jeg kjempe fornøyd. Også må jeg nevne de som sitter i resepsjonen, de er helt fantastiske og super hyggelige.

En veldig flink og hyggelig tannlege inkl assistenter

Klinikk: Colosseum Tannlege Jessheim Skrevet

Jeg fikk ordnet en tann som hadde mistet en del av tannen og fylling. I tillegg utførte hun en generell undersøkelse.
Arbeidet ble utført på en profesjonell og god måte. Hun kom med gode råd for hvordan jeg skal ivareta tenne mine videre og helthetsopplevelsen min var totalt sett meget god.
Hun og hennes hyggelige assistent Linn anbefales på det sterkeste. I tillegg vil jeg også trekke frem Tone som satt i resepsjonen.
Alt i alt veldig hyggelig!

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Colosseum Tannlege Jessheim Skrevet

Jeg har ikke vært hos tannlegen på 10 år, så var redd for å få mitt livs sjokk, men blir bare noen tusenlapper fattigere, men gud hvor glad jeg er for at det er Berit som skal fikse tenna mine.
Henne er lett å komme i kontakt med og er flink til å snakke underveis om hvordan det går og ga mange fine tips om hvordan vedlikeholde tennene og alt som hører til,

hun var litt brutal på første daten synes jeg, men en så herlig dame så får henne en stjerne i boka uansett ;)
ganske søt er hun også.

Føler jeg er på et samlebånd

Klinikk: Colosseum Tannlege Jessheim Skrevet

Opplever ingen kontakt med tannlegen annet enn at hun holder på inne i munnen. Snakker lite eller ingenting og forteller ingenting av hva hun gjør. Spør ikke om det går bra iløpet av behandling. Som pasient savner jeg en form for beroligende prat og informasjon mens jeg sitter i stolen. Har valgt å bytte tannlege.