Øyvind Kvalheim

Øyvind Kvalheim

2007

Øyvind Kvalheim Prisliste

Øyvind Kvalheim Telefonnummer74 27 48 8074 27 48 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Carl Guldbransons Gate 7 7800 Namsos
Øyvind Kvalheim er tannlege i Namsos

Siste vurderinger av Øyvind Kvalheim

Dyktig og trivelig tannlege

Klinikk: Øyvind Kvalheim Skrevet

Veldig flink tannlege. Gjør en seriøs jobb til tross for at han utfører den med en real porsjon humor :). Ha alltid vært veldig fornøyd med service og kvalitet. Anbefales!

Takhøyde for humor, og ser pasienten :)

Klinikk: Øyvind Kvalheim Skrevet

Kan virkelig anbefales, har skrekk for tannleger. Men han fikk meg til å slappe av, forklarte hva han gjorde.

Enestående

Klinikk: Øyvind Kvalheim Skrevet

Har vært innom flere tannleger i Namsos. Men den behandlingen jeg fikk hos tannlege Kvalheim var enestående. Høfelig, glimt i øyet, kunnskapsrik og forklarende. Han hørte på meg som ett medmenneske og er en moden sjel i en ung kropp!
Håper han starter sin egen klinikk, slik at andre kan "lære" av tannlege Kvalheim både hvordan man skal utføre yrke, men også hvordan man møter pasienten og samtaler!

Trivelig

Klinikk: Øyvind Kvalheim Skrevet

Detter er en meget trivelig og behagelig tannlege. Du føler deg så trygg, som overhode mulig i en tannlege stol. Samt at han forklarer hva han gjør. Dette til en rimelig pris. Sammen lingnet med tidligere tannleger jeg har godt til.

Anbefales på det varmeste.

Klinikk: Øyvind Kvalheim Skrevet

Tannlege Kvalheim og hans assistenter anbefales på det varmeste. De er faglig dyktig, serviceinnstilt og tar godt vare på sine pasienter.