Øyvind Kvalheim

Carl Guldbransons Gate 7 7800 Namsos
Øyvind Kvalheim holder til i Namsos

Siste vurderinger av Øyvind Kvalheim

Effektiv og dyktig med masse humor!

Tannlege: Øyvind Kvalheim Skrevet

Sliter med tannlegeskrekk, noe tannlegen viste forståelse for og jobbet deretter. I tillegg har han masse humor som flytter fokus bort fra det skumle til at man istedenfor slapper av og hører på "skitprat".

Kommer ikke til å grue meg like mye neste gang. Anbefales.

Dyktig!

Tannlege: Øyvind Kvalheim Skrevet

Hyggelig og serviceinnstilt tannlege, som virkelig kan det han driver med. Stiller med topp utstyr til alle behandlinger.

Dyktig og trivelig tannlege

Tannlege: Øyvind Kvalheim Skrevet

Veldig flink tannlege. Gjør en seriøs jobb til tross for at han utfører den med en real porsjon humor :). Ha alltid vært veldig fornøyd med service og kvalitet. Anbefales!

Takhøyde for humor, og ser pasienten :)

Tannlege: Øyvind Kvalheim Skrevet

Kan virkelig anbefales, har skrekk for tannleger. Men han fikk meg til å slappe av, forklarte hva han gjorde.

Enestående

Tannlege: Øyvind Kvalheim Skrevet

Har vært innom flere tannleger i Namsos. Men den behandlingen jeg fikk hos tannlege Kvalheim var enestående. Høfelig, glimt i øyet, kunnskapsrik og forklarende. Han hørte på meg som ett medmenneske og er en moden sjel i en ung kropp!
Håper han starter sin egen klinikk, slik at andre kan "lære" av tannlege Kvalheim både hvordan man skal utføre yrke, men også hvordan man møter pasienten og samtaler!