Øyvind Kvalheim

Øyvind Kvalheim holder til i Namsos

Siste vurderinger av Øyvind Kvalheim

Dyktig!

Tannlege: Øyvind Kvalheim Skrevet

Hyggelig og serviceinnstilt tannlege, som virkelig kan det han driver med. Stiller med topp utstyr til alle behandlinger.

Dyktig og trivelig tannlege

Tannlege: Øyvind Kvalheim Skrevet

Veldig flink tannlege. Gjør en seriøs jobb til tross for at han utfører den med en real porsjon humor :). Ha alltid vært veldig fornøyd med service og kvalitet. Anbefales!

Takhøyde for humor, og ser pasienten :)

Tannlege: Øyvind Kvalheim Skrevet

Kan virkelig anbefales, har skrekk for tannleger. Men han fikk meg til å slappe av, forklarte hva han gjorde.

Enestående

Tannlege: Øyvind Kvalheim Skrevet

Har vært innom flere tannleger i Namsos. Men den behandlingen jeg fikk hos tannlege Kvalheim var enestående. Høfelig, glimt i øyet, kunnskapsrik og forklarende. Han hørte på meg som ett medmenneske og er en moden sjel i en ung kropp!
Håper han starter sin egen klinikk, slik at andre kan "lære" av tannlege Kvalheim både hvordan man skal utføre yrke, men også hvordan man møter pasienten og samtaler!

Trivelig

Tannlege: Øyvind Kvalheim Skrevet

Detter er en meget trivelig og behagelig tannlege. Du føler deg så trygg, som overhode mulig i en tannlege stol. Samt at han forklarer hva han gjør. Dette til en rimelig pris. Sammen lingnet med tidligere tannleger jeg har godt til.