Irina Alexeeva

Madlamarkveien 2a 4041 Hafrsfjord
Irina Alexeeva er tannlege i Stavanger

Oris Dental Madla Prisliste

Siste vurderinger av Irina Alexeeva

"Den beste tannlegen jeg har hatt"

Klinikk: Oris Dental Madla Skrevet

Er så glad jeg har fått Irina som tannlegen min. Hun er så behagelig og gjør alt for at det ikke skal være ubehagelig. Gruer meg ikke til tannlegebesøk nå lenger. Hun er dyktig og nøyaktig i alt hun gjør. Jeg kan anbefale henne på det varmeste

Nei takk

Klinikk: Lura tannklinikk Skrevet

Jeg var ikke fornøyd med tannlegebesøket. Jeg ventet ikke lenge på tannpleieren, men i tannlegestolen ventet jeg i 15 minutter på selve tannlegen. Hun ga meg masse ekstragreier (forskjellige typer tannrens) som ikke hjalp for noe, bare for bakteriedrepende, og da jeg takket nei og ikke ville ha dette, sa hun at jeg måtte, og fortsatte uten å stoppe selv da jeg faktisk nektet. Det verste var vel at da jeg skulle betale for konsultasjonen, måtte jeg betale det dobbelte av den opprinnelige prisen, på grunn av disse ekstrabehandlingene som jeg ikke engang ville ha. Resepsjonist-dama hjalp ikke i det hele tatt, sa faktisk rett ut at det fikk bare bli slik. Elendig kundebehandling, og skikkelig ekkel stemning.

Fikk også høre at jeg måtte finne meg i at det gjorde vondt da hun pirket i et hull hun sa jeg hadde.

Elendig, syns jeg.