Irina Alexeeva

Autorisasjon (2007)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Oris Dental Hinna Park AS Telefonnummer51 59 70 1051 59 70 ...
Kanalpiren, Laberget 28 4020 Stavanger
Irina Alexeeva er tannlege i Stavanger

1 vurdering

Siste vurderinger av Irina Alexeeva

Kjempe fornøyd!

Klinikk: Oris Dental Hinna Park AS Skrevet

Veldig fornøyd med både tannlege og assistenter. Virker veldig profesjonell , forklarer hva ,hvordan og hvorfor. Behagelig person og hyggelig. Utstyr og klinikk virker veldig moderne som hjelper veldig på totalinntrykket.

Profesjonell og forsiktig tannlege

Klinikk: Oris Dental Hinna Park AS Skrevet

Jeg er takknemlig for behandlingen min (undersøkelse, to fyllinger og rens) fra tannlege Irina Alexeeva på Oris Dental Hinna Park.

Hvis jeg trenger tannbehandling i fremtiden, vil jeg gjerne søke hjelp fra henne igjen.

"Den beste tannlegen jeg har hatt"

Klinikk: Oris Dental Madla Skrevet

Er så glad jeg har fått Irina som tannlegen min. Hun er så behagelig og gjør alt for at det ikke skal være ubehagelig. Gruer meg ikke til tannlegebesøk nå lenger. Hun er dyktig og nøyaktig i alt hun gjør. Jeg kan anbefale henne på det varmeste

Nei takk

Klinikk: Lura tannklinikk Skrevet

Jeg var ikke fornøyd med tannlegebesøket. Jeg ventet ikke lenge på tannpleieren, men i tannlegestolen ventet jeg i 15 minutter på selve tannlegen. Hun ga meg masse ekstragreier (forskjellige typer tannrens) som ikke hjalp for noe, bare for bakteriedrepende, og da jeg takket nei og ikke ville ha dette, sa hun at jeg måtte, og fortsatte uten å stoppe selv da jeg faktisk nektet. Det verste var vel at da jeg skulle betale for konsultasjonen, måtte jeg betale det dobbelte av den opprinnelige prisen, på grunn av disse ekstrabehandlingene som jeg ikke engang ville ha. Resepsjonist-dama hjalp ikke i det hele tatt, sa faktisk rett ut at det fikk bare bli slik. Elendig kundebehandling, og skikkelig ekkel stemning.

Fikk også høre at jeg måtte finne meg i at det gjorde vondt da hun pirket i et hull hun sa jeg hadde.

Elendig, syns jeg.